broddi Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Noen som har erfaringer gode/dårlige fra MSi K7T266 PRO2-RU. Takker for all respons.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Det likte ikke SMC TXetellerannet nic´et mitt, men ellers er jeg såre fornøyd. Jeg har hørt rykter om at en del har måttet returnere disse pga feil, men mitt er fullstendig stabilt. PCWorld.no er veldig fornøyd med det. Toms Hardware hadde nettopp en test av en del 266A og Nforce hk, du kan jo kikke på den. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 jeg har det Funker skikklig bra det... kommer jo best ut i alle tester dah..! Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Jeg har det også, funker flott. Bestilte egentlig det vanlige PRO2-kortet (ikke RU) fra Komplett men de putta feil kort i pakken :smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 er ikke sikker men jeg har hørt at det er noen flaskehalser med tanke på bånbredda til minnet på det kortet, er ikke sikker men tror jeg leste det et ellerannetsted men msi lager bra kort dem så det er sikkert ikke veldig ille :smile: Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Det er vel det beste socket a baserte hovedkortet akkurat nå. pris/ytelse tatt i betraktning. Lenke til kommentar
int20h Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Dette kortet fungerer stort sett bra hos meg. Ytelsen er upåklagelig, men har litt problemer med en bluescreen a la "kmode_exception_not_handled" under Win2k Advanced Server. Dette har å gjøre med webcam'et mitt, men skal sikkert være mulig å fikse på ett eller annet vis. Den beste løsningen dersom du skal ha single-AMD kort tror jeg (pris/ytelse). Dersom du skal ha dual-kort har jo Epox og Tyan gode kort (også MSI, Asus og Gigabyte) mvh. Jan Aril Sigvartsen Nyhetsred., Programmerer - Hardware.no Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 har også MSI-kortet..... det er det mest stabile hk-et jeg har hatt. bare positivt å si om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå