Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex 100% bedre en ronking?

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Correct me if i'm wrong, men når du sier at noe er 100% bedre, betyr vel det egentlig like god? 100% = ingen økning? 200% = det dobbelte, men 100% blir vel bare det samme?

9235426[/snapback]

Ikke hvis det snakkes om en 100% økning. Det vil vel i så fall bli: Originalt + 1005 av originalt = 2*originalt.

Correct me if I'm wrong!

Lenke til kommentar
Det skal dog være sagt at etter omskjæring er kondom umulig =D

Say waht? :O

9231444[/snapback]

kondom får man fint på selv om man har vert under kniven.

bare ikke så jævlig behaglig :p

9234710[/snapback]

Hvis man allerede mister litt følelse av operasjonen, og deretter tar på seg kondom, så er det ikke mye følelse igjen.

Lenke til kommentar
Hvis man allerede mister litt følelse av operasjonen, og deretter tar på seg kondom, så er det ikke mye følelse igjen.

9236386[/snapback]

Det spørs jo på hvor følsom man er i utgangspunktet. Alle er forskjellig vet du

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja vi er litt off-topic nå, kjære moderatorer, men det er vel relevant?
Lenke til kommentar
Selve orgasmen er omtrent det samme for meg. Den store forskjellen er nærheten, varmen, følelsene og tilfredsstillelsen av et massivt sexinstinkt.

orgasmen oppleves helt anderledes ut hos meg

Jeg har aldri vært med noen jeg har vært skikkelig glad i. Kanskje det er derfor.

Lenke til kommentar
Selve orgasmen er omtrent det samme for meg. Den store forskjellen er nærheten, varmen, følelsene og tilfredsstillelsen av et massivt sexinstinkt.

9237187[/snapback]

Ja akkurat det jeg mente bare at du kan ordlegge deg litt bedre enn meg...

Lenke til kommentar
Correct me if i'm wrong, men når du sier at noe er 100% bedre, betyr vel det egentlig like god? 100% = ingen økning? 200% = det dobbelte, men 100% blir vel bare det samme?

9235426[/snapback]

Ikke hvis det snakkes om en 100% økning. Det vil vel i så fall bli: Originalt + 100% av originalt = 2*originalt.

Correct me if I'm wrong!

9235484[/snapback]

Ser ikke noen regnefeil der nei..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...