Delvis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har lurt på å kjøpe denne 4-pakningen: Airport-Terminal-Pack Har sett hvertfall en av dem for mange herrens år siden, men husker omtrent ingenting. Kan man si at disse holder bra standard som fly-kaprerfilmer? Sammenlignet med feks Passanger 57, Executive decision, Airforce one o.l. PS. Anbefal meg gjerne andre gode flykaprer-filmer også Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Turbulence 1, 2 og 3? Husker ikke om det var kapring i noen av disse, men det var i allefall mye skriking og oiing på et fly. Forøvrig elendige effekter. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Flight 93 9235899[/snapback] United 93 > Flight 93 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hm, hva med Airforce One med Harrison Ford, var ikke så dum den. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Hm, hva med Airforce One med Harrison Ford, var ikke så dum den. 9241918[/snapback] Ja helt enig i det.. og det var også en av dem jeg nevnte som eksempel innledningsvis. Det var noen bra sånne filmer på 90-tallet, men er der ikke noen nyere også? Nå leste jeg litt om de Airport filmene, og det var vel bare to av dem som var direkte kaprer-filmer. En av dem handlet om en kollisjon med et småfly.. Ingen som kjenner disse filmene, og har synspunkt på dem? Ja de er jo litt gamle da.. Dean Martin husker jeg hadde hovedrolle i den første som jeg har sett, og leste at George Kennedy var med i samtlige. PS. De "turbulence" filmene var litt vanskelige å finne. Tror jeg fikk om nr. 1, men ikke 2 og 3. Den så ikke så uinteressant ut. Noen som har link til de det gjelder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå