Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp til penisproblem

Gjest Gjest_jonas_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jonas_*

når penisen min er tiv så peker bare penishoden nedover. den peker rett ned, jeg har ikke hatt sez ennå. sån her går den .----0 burde jeg gå til legen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å huske at jeg leste noe om noe sånnt en gang. Det kan komme av en arrdannelse på unnersiden av penisen. Vis du har dette problemet går du til legen og han fikser det så allt blir helt bra. Vis du vil være mer sikker før du gjør det så kan du søke litt på nettet og se hva du finner ut.

www.Lommelegen.no kan være et bra stad å starte

Lenke til kommentar
når penisen min er tiv så peker bare penishoden nedover.  den peker rett ned, jeg har ikke hatt sez ennå. sån her går den .----0 burde jeg gå til legen?

9227762[/snapback]

Peniser kan peke både oppover, nedover, til sidene osv.. Viss den peker nedover tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye.. med mindre det er kun hodet som peker veldig nedover, da kan det ha seg at strengen bak hodet er alt for stram? da er det lurt å oppsøke lege om det kan skape problemer for sexen (og selvtiliten)

Lenke til kommentar

Legen har sett og hørt det aller, aller meste. Jeg har selv fått hjelp med intime saker som jeg gruet meg til å spørre om ved fler tilfeller. Legene har respekt for pasienten sin, og vil være veldig varsomme og forståelsesfulle når det gjelder slikt. Det er en del av lege-etikken de skal følge, som danner grunnlag for deres yrke generelt (jeg kaller det "common sense").

Gå nå til legen og snakk med ham om det. Få det gjort og bli ferdig med det. Det første skrittet er alltid det verste (mente ikke å være morsom der).

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jonas_*
Legen har sett og hørt det aller, aller meste. Jeg har selv fått hjelp med intime saker som jeg gruet meg til å spørre om ved fler tilfeller. Legene har respekt for pasienten sin, og vil være veldig varsomme og forståelsesfulle når det gjelder slikt. Det er en del av lege-etikken de skal følge, som danner grunnlag for deres yrke generelt (jeg kaller det "common sense").

Gå nå til legen og snakk med ham om det. Få det gjort og bli ferdig med det. Det første skrittet er alltid det verste (mente ikke å være morsom der).

9274954[/snapback]

skal til legen på tirsdag :) der kommer til å bli jævli flaut :yes:

Lenke til kommentar

9274954[/snapback]

skal til legen på tirsdag :) der kommer til å bli jævli flaut :yes:

9289100[/snapback]

mente det****** til

Lenke til kommentar
Du har sannsynligvis noe som kalles peyronies sykdom, slå det opp. Eneste måte å løse problemet er å la en kirurg snitte corpusen din slik at det gir en motballanse mot arrvevet ditt på øversiden.

Og ja, det er en viss mulighet i å mislykkes og få permenente skader så kanskje bets å leve med det du har?

9295118[/snapback]

ja men, da kan jeg ikke få barn. :dontgetit: hva faen skal jeg gjøre da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...