Gjest Gjest_jonas_* Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 når penisen min er tiv så peker bare penishoden nedover. den peker rett ned, jeg har ikke hatt sez ennå. sån her går den .----0 burde jeg gå til legen? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 har du 180 i puls stikk til legen, min står som regel rett opp:D Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 eg trur at det er flut å gå til lege Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Mener å huske at jeg leste noe om noe sånnt en gang. Det kan komme av en arrdannelse på unnersiden av penisen. Vis du har dette problemet går du til legen og han fikser det så allt blir helt bra. Vis du vil være mer sikker før du gjør det så kan du søke litt på nettet og se hva du finner ut. www.Lommelegen.no kan være et bra stad å starte Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Flyttes til helseforumet. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 når penisen min er tiv så peker bare penishoden nedover. den peker rett ned, jeg har ikke hatt sez ennå. sån her går den .----0 burde jeg gå til legen? 9227762[/snapback] Peniser kan peke både oppover, nedover, til sidene osv.. Viss den peker nedover tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye.. med mindre det er kun hodet som peker veldig nedover, da kan det ha seg at strengen bak hodet er alt for stram? da er det lurt å oppsøke lege om det kan skape problemer for sexen (og selvtiliten) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Hvis det er noe du engster deg for så gå til legen, spesielt når det gjelder han "grusomme Gabriel", ikke gjør som meg som venta og venta med det og fremdeles venter jeg. Endret 8. august 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jonas_* Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 kan det skape probler til sexen? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvis strengen bak penis er alt for stram kan det skape komplikasjoner i sex. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jonas_* Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 så jeg burde gå til legen? men kan de fikse det? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 så jeg burde gå til legen? men kan de fikse det? 9268560[/snapback] Det kan de garantert ! Erlend Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Legen har sett og hørt det aller, aller meste. Jeg har selv fått hjelp med intime saker som jeg gruet meg til å spørre om ved fler tilfeller. Legene har respekt for pasienten sin, og vil være veldig varsomme og forståelsesfulle når det gjelder slikt. Det er en del av lege-etikken de skal følge, som danner grunnlag for deres yrke generelt (jeg kaller det "common sense"). Gå nå til legen og snakk med ham om det. Få det gjort og bli ferdig med det. Det første skrittet er alltid det verste (mente ikke å være morsom der). Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jonas_* Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Legen har sett og hørt det aller, aller meste. Jeg har selv fått hjelp med intime saker som jeg gruet meg til å spørre om ved fler tilfeller. Legene har respekt for pasienten sin, og vil være veldig varsomme og forståelsesfulle når det gjelder slikt. Det er en del av lege-etikken de skal følge, som danner grunnlag for deres yrke generelt (jeg kaller det "common sense"). Gå nå til legen og snakk med ham om det. Få det gjort og bli ferdig med det. Det første skrittet er alltid det verste (mente ikke å være morsom der). 9274954[/snapback] skal til legen på tirsdag der kommer til å bli jævli flaut Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Legen har sett og hørt det aller, aller meste. Jeg har selv fått hjelp med intime saker som jeg gruet meg til å spørre om ved fler tilfeller. Legene har respekt for pasienten sin, og vil være veldig varsomme og forståelsesfulle når det gjelder slikt. Det er en del av lege-etikken de skal følge, som danner grunnlag for deres yrke generelt (jeg kaller det "common sense"). Gå nå til legen og snakk med ham om det. Få det gjort og bli ferdig med det. Det første skrittet er alltid det verste (mente ikke å være morsom der). 9274954[/snapback] skal til legen på tirsdag der kommer til å bli jævli flaut 9289100[/snapback] mente det****** til Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du har sannsynligvis noe som kalles peyronies sykdom, slå det opp. Eneste måte å løse problemet er å la en kirurg snitte corpusen din slik at det gir en motballanse mot arrvevet ditt på øversiden. Og ja, det er en viss mulighet i å mislykkes og få permenente skader så kanskje bets å leve med det du har? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Du har sannsynligvis noe som kalles peyronies sykdom, slå det opp. Eneste måte å løse problemet er å la en kirurg snitte corpusen din slik at det gir en motballanse mot arrvevet ditt på øversiden. Og ja, det er en viss mulighet i å mislykkes og få permenente skader så kanskje bets å leve med det du har? 9295118[/snapback] ja men, da kan jeg ikke få barn. hva faen skal jeg gjøre da Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det er jo ikke sikkert. Gå til legen, og få en god eller dårlig nyhet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_jonas_* Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 hva kalles det broblem jeg har? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mange kaller det gjerne impotens Vet ikke , vi er gjerne ikke utdanna leger her inne, iallefall ikke jeg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mange kaller det gjerne impotens Vet ikke , vi er gjerne ikke utdanna leger her inne, iallefall ikke jeg. 9338437[/snapback] Wtf? Har alltid trudd impotens er... Tja... Ikke noe potens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå