Gå til innhold

kjøpe protein pulver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henger meg på jeg.

Lurer litt på det samme.

Om jeg skal kjøpe en dunk med pulver, tror jeg gjør det.

:D

*VentePåLønn*

Protein pulver er viktig hvis du f.eks bygger, da får du maks utbytte av treningen og musklene vokser så raskt de kan. Naturlig...

Endret av Frysning
Lenke til kommentar

Protein er det som kroppen bruker til å blandt annet bygge muskler av. Hvis man trenger mye protein så er det enklere å få en del gjennom pulver, da man ellers typisk får et veldig kjedelig og spesielt kosthold i jakten på nok protein. (3-4 bokser tunfisk om dagen etc)

Det som får deg til å orke mer spørs vel litt på hva slags type aktivitet det er snakk om. Kreatin er et slikt produkt for styrketrening, gir litt bedre utholdenhet og gjør at musklene kommer seg fortere til hektene igjen etter trening. For kondisjonsmessig utholdenhet er det vel mer sånne ting som sportsdrikker som gjelder.

Lenke til kommentar
Protein er det som kroppen bruker til å blandt annet bygge muskler av. Hvis man trenger mye protein så er det enklere å få en del gjennom pulver, da man ellers typisk får et veldig kjedelig og spesielt kosthold i jakten på nok protein. (3-4 bokser tunfisk om dagen etc)

Det som får deg til å orke mer spørs vel litt på hva slags type aktivitet det er snakk om. Kreatin er et slikt produkt for styrketrening, gir litt bedre utholdenhet og gjør at musklene kommer seg fortere til hektene igjen etter trening. For kondisjonsmessig utholdenhet er det vel mer sånne ting som sportsdrikker som gjelder.

9228240[/snapback]

jeg tenker jeg skal løpe (kondis) ta noen sit ups (50) spenst hopp (50)

så blir vel mere sportsdrikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...