F.torres Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 har lurt på og kjøpe protein pulver osv... hva trenger jeg får og få bra effekt må ikke bare være protein pulver men sånne ting som får deg til og orke mer osv, er ikke protein pulver det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Flytter denne til riktig kategori jeg. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Henger meg på jeg. Lurer litt på det samme. Om jeg skal kjøpe en dunk med pulver, tror jeg gjør det. *VentePåLønn* Protein pulver er viktig hvis du f.eks bygger, da får du maks utbytte av treningen og musklene vokser så raskt de kan. Naturlig... Endret 7. august 2007 av Frysning Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 ja, litt portein pulver og kansje noe sånn energy drikk Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 En grei tommelfingerregel er at hvis man ikke vet hvordan man staver "kanskje", er man såpass ung at man ikke trenger proteinpulver. Fortell heller litt om vekt, hvordan du trener og hva du spiser - så kan sikkert noen hjelpe deg med noen enkle grep. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Protein er det som kroppen bruker til å blandt annet bygge muskler av. Hvis man trenger mye protein så er det enklere å få en del gjennom pulver, da man ellers typisk får et veldig kjedelig og spesielt kosthold i jakten på nok protein. (3-4 bokser tunfisk om dagen etc) Det som får deg til å orke mer spørs vel litt på hva slags type aktivitet det er snakk om. Kreatin er et slikt produkt for styrketrening, gir litt bedre utholdenhet og gjør at musklene kommer seg fortere til hektene igjen etter trening. For kondisjonsmessig utholdenhet er det vel mer sånne ting som sportsdrikker som gjelder. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Protein er det som kroppen bruker til å blandt annet bygge muskler av. Hvis man trenger mye protein så er det enklere å få en del gjennom pulver, da man ellers typisk får et veldig kjedelig og spesielt kosthold i jakten på nok protein. (3-4 bokser tunfisk om dagen etc) Det som får deg til å orke mer spørs vel litt på hva slags type aktivitet det er snakk om. Kreatin er et slikt produkt for styrketrening, gir litt bedre utholdenhet og gjør at musklene kommer seg fortere til hektene igjen etter trening. For kondisjonsmessig utholdenhet er det vel mer sånne ting som sportsdrikker som gjelder. 9228240[/snapback] jeg tenker jeg skal løpe (kondis) ta noen sit ups (50) spenst hopp (50) så blir vel mere sportsdrikk Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Konsentrer dere heller på å få så mye tilskudd av det dere trenger gjennom vanlig mat. Ikke bruk tilskudd før du har kommet til det punktet hvor du TRENGER det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå