MafiaGutten Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg holder på å lære meg Php, men jeg er ikke sikker på om jeg skal laste opp Php, funksjonene på FTP programmet eller ikke? Om jeg ikke skal det så må jeg vel bruke PhpMyadmin? Håper på svar fort! Endret 7. august 2007 av MafiaGutten Lenke til kommentar
MafiaGutten Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Ingen som kan dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ingen som skjønner hva du mener.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du ksal ikke laste opp noe annet til serveren utenom de sciptene du selv har skrevet. Lenke til kommentar
MafiaGutten Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Heh, jeg lager bare egne scripts Men skal jeg laste det opp i FTP programmet? Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ja, du bruker FTP program for å laste opp alle filene til webservern! Lenke til kommentar
MafiaGutten Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Ok, takk Har vært litt usikker, men fikk vite det nå vett Men om noen er interisert å scripte ett tekstbasert mafia spill samme meg å en kompis, ta kontakt på pm, vi bruker bare en gratis server nå siden vi gjør det bare for morro, men det blir ikke noe dårligere fordet! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 yes it does. Og vaer sa snill og ikke spor hjelp fra oss her pa forumet om ditt nye og veldig kule tekstbaserte mafia spill. Hvis (ikke nar) du soker pa forumet her ser du at nettop det spm er tatt opp mange mange mange mange mange (ok kanskje ikke sa mange ganger) men allikevel mange mange ganger. Og den tiden, og det det koster a lage et sant system/spill/script er mye mer enn 1 manedslonn. Og hvis du ikke vet hvordan du laster opp php scriptene dine til serveren, vil jeg ikke anbefale deg a begynne a laere deg PHP ved a kode et mafia spill. Lag heller en kalender, CMS etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå