Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har slitt med små smerter oppe i venstre testikkel i ett år nå, (kjenner det nå og da) det skjedde mens jeg holdt på og runket, kjente et slags stikk og så hadde jeg litt ondt der en stund før smerten gikk delvis bort( legger merke til det nå og da) denne testikkelen ligger litt høyere enn den andre uten at jeg vet om det har noe å si(har alltid gjort det). Hva kan dette være? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Gå til doktor med en gang! Ikke vet jeg hvordan testikkelkreft kjennes ut, men hadde jeg kjent noe rart og uvant i pungen så hadde jeg fått meg til lege fortere enn en kan si testikkel! Kjenner du en liten kul der noe sted? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Gå til doktor med en gang! Ikke vet jeg hvordan testikkelkreft kjennes ut, men hadde jeg kjent noe rart og uvant i pungen så hadde jeg fått meg til lege fortere enn en kan si testikkel! Kjenner du en liten kul der noe sted? 9227596[/snapback] nja, kansje ikke en kul, men et ondt lite punkt, vanskelig å få treff på det eller hva jeg skal si. Det er sikkert liek greit greit å komme seg til legen ja. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 http://www.themarriagebed.com/pages/biolog...larcancer.shtml Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 denne testikkelen ligger litt høyere enn den andre uten at jeg vet om det har noe å si(har alltid gjort det) 9227580[/snapback] Det er da enda godt, hvis den ikke hadde gjort det tror jeg nok du ville vært tante for lenge siden .... Fra spøk til revolver, kontakt lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå