Gå til innhold

Lite-On 52x/24x/52x Erfaringer?

mungo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser ingen mening å kjøpe så rask brenner. Du tjener inn maks par sek fra de andre på markedet. Har selv 24x/12x/10x og 48x/24x/48x fra Plextor og den 24x brenner på ca. 4 min på en 700mb cd ( film ) og den andre brenner ut med på ca. 2.40min på samme film.

Så forskjellen er minimal. Og sjansen for å få feilbrenning er større ved så stor hastighet.

Lenke til kommentar

Kjøpte faktisk ny brenner i dag: Sony CRX215A1 48x/24x/48x. Det fine med denne er at den er det samme som Lite-On 48x/24x/48x. Med en liten flash av firmware har jeg nå en CRX220A1 52x/24x/52x som da tilsvarer det samme hos Lite-On. Som det ble sagt tidligere her så er vel den eneste forskjellen at den leser kopibeskyttelse bedre men det har med firmware'n å gjøre og kan derfor oppgraderes hos de andre modellene også (Noe Lite-On nettopp gjorde). Når det er spørsmål om hastighet så er det jo klart noen sekunder å spare men så kan man jo si som jeg alltid gjør: Hvorfor ikke? :wink:

Brennern funker ellers helt konge, har brent en CD på 52x faktisk - det gikk jo fort da!

Sa jeg at jeg betalte 495.... :woot:

Edit: Feil modellbetegnelse

Lenke til kommentar
Har samme brenneren, men 40x@48x. Er det stor forskjell i prisen ville jeg gått for 40x'eren. Du vil ha en redusering fra ca. 2.40sek --> 2.20sek med 52x kontra 40x.

Har samme brennern selv.. Veldig bra.. Eneste som er kjipern er at det bare er 12x på RW, og det er ufattelig kjipt, spesielt når UDF brenning tar av... (eller wtf det hette).

Lenke til kommentar

Jeg FÅR brenneren gratis :woot: som erstatning for at databutikken.com brukte lang tid på retursaken min angående en A(N/S)US-brenner som jeg hadde kjøpt fra dem som bare brant øl-brikker. Har nå ølbrikker nok til å invitere hele blokka jeg bor i. :grumpy: Mao så er ikke pris noe problem... :lol: Dessuten skal jeg få den i svart utførelse som passer glimrende sammen med mitt svarte Chieftech-kabinett!

Lenke til kommentar
Har samme brenneren, men 40x@48x. Er det stor forskjell i prisen ville jeg gått for 40x'eren. Du vil ha en redusering fra ca. 2.40sek --> 2.20sek med 52x kontra 40x.

Har samme brennern selv.. Veldig bra.. Eneste som er kjipern er at det bare er 12x på RW, og det er ufattelig kjipt, spesielt når UDF brenning tar av... (eller wtf det hette).

Bruker ikke CD-RW så mye, så dette er ikke et problem for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...