Rosewell1983 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg fikk endelig min nye skjerm som jeg koplet til. Glad var jeg da jeg endelig ville ha 2stk 22" av typen 226BW. men neida. På den nye skjermen, når jeg kjørte i 3360x1050 oppløsning eller spanmode som jeg tror det heter, så så jeg faktisk at taskbar (der hvor man finner startmeny knappen og systemtray) var en god del lysere enn på min "gamle" skjerm. Så jeg kikka på klisterlappen bak på skjermene. på min nye stod det: 226BW [R] på min gamle stod det: 226BW [R] A Så vil dette si at på min gamle har jeg A panel mens på den nye er det C panel eller verre? Kan jo også nevne at jeg kjørte som 2uavhengige skjermer og hadde lik bakgrunnsbilde. må da også nevne at på min gamle skjerm så bildet ganske likt ut over hele skjermen men på den nye så ble kvaliteten utrolig dårlig nede ved taskbar og i området rundt STARTmeny knappen... Endret 7. august 2007 av rosewell Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ikke alle skjermene dems er laget på dems egne fabrikker, og derfor må masse skjermer inn igjen for og oppdatere firmwaren. Har du satt instillingene på skjermene til fabrikks instillinger på begge 2? Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Ikke alle skjermene dems er laget på dems egne fabrikker, og derfor må masse skjermer inn igjen for og oppdatere firmwaren. Har du satt instillingene på skjermene til fabrikks instillinger på begge 2? 9227467[/snapback] valgte f.eks image reset og color reset på begge skjermene og forskjellen var merkbar. den nye skjermen var mye lysere enn den gamle på min nye stod det: 226BW [R] på min gamle stod det: 226BW [R] A Dette vil vel bety at den gamle var a-panel mens det nye var...C-panel? Endret 7. august 2007 av rosewell Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) ta en rask telefon med utsalgs stedet til den gammle skjermen, kan være at de swapper den, eller at du bare tar den inn til en shop i nerheten som har Samsung avtale og utstyr til og oppdatere saken. Tror ikke det skal ha noe og si, 226BW har fastsatt spesifikasjoner, så det skal være samme, men jeg tror det med C kan være satt sammen på fabrikk ikke eid av Samsung, var snakk om dette da de nye skjermene kom om at de måtte oppgraderes firmware på. Endret 7. august 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 ta en rask telefon med utsalgs stedet til den gammle skjermen, kan være at de swapper den, eller at du bare tar den inn til en shop i nerheten som har Samsung avtale og utstyr til og oppdatere saken. 9227586[/snapback] begge skjermene var bestilt hos komplett.no. dog med noen måneders mellomrom. Skal be om retur og få en skjerm hvor det står "226BW [R] A" for det er vel a-panel det er? Skal man ha 2skjermer kopla til er det nok best å sørge for at dei begge er helt like... en "226BW [R] A" skal jeg ha tilbake... Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 men kan noen bekrefte hva jeg spekulerer på... er "226BW [R]" et C-panel? for bak på min skjerm jeg fikk idag stod det kun "226BW[R]" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå