[Theron] Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg er, som mange andre, frustrert over juks på multiplayern til sof2.. Nå er jeg lei av å bli "drept" i nærkamp av folk som jukser, og mitt spørsmål er da... Hvordan skaffer jeg meg juks til sof2mp??? Dette er kanskje ikke moralskt rett, men jeg har bare så innmari lyst å KNUSE mange av vennene mine ( de jukser, men nekter å fortelle hvordan).. Jeg er nå blitt ganske lei av hele spillet og ønsker bare å avslutte med viten om hvordan det er å ligge blandt de øverste på rangeringen.. Å spille med juks er ikke noe jeg tenker å holde på med, vil bare se hvordan det er før jeg avslutter spillingen på sof2.. Lenke til kommentar
quexeriox Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 sier bare .... f*e*sI**** Lenke til kommentar
jackson Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 du gjør det jo bare verre med og cheate selv fatter du ikke det? en mere som chaetr det blir bare litt verre da(hvist du fatter) la heller være og cheate da er du bedre enn de er de jvla cheater folkan! Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Cheating er for tapere.... Skal du bli en av dem? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg vet ingen ting som er værre en cheatere.. det er tragisk.. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Forferdelig..... Huff.. På cs og overalt... De er over alt.. Til og med på kabal! Da har du synket lavt!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Les retningslinjene, din løk. http://forum.hardware.no/retningslinjer.php Juksere er bortimot det verste jeg vet. Lenke til kommentar
stram Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hold deg til reine servere som kjører punkbuster. Sof2 Europe-serverne f.eks. Juksing er fraværende her. Demon*ram #demon @ quakenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå