Gå til innhold

Spørsmål om HD'en på konsollen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, men et annet lite spørsmål.. er Halo 3 kommet ut enda? jeg husker ikke så bra hva jeg leste og når den kom

9227578[/snapback]

Halo3 kom ut ifjor,men husker ikke så bra jeg heller.Kommer ut den 26 sept.i år...

Lenke til kommentar
ok, men enda en ting jeg lurer på, går det ikke ann å sende musikk via en usb kabel eller blutooth? MÅ^det være nett greier

9227695[/snapback]

Du kan legge inn musikk på harddisken rett fra CD`er. Bare å dytte CD`en du vil lagre inn i boxen og lagre den på harddisken. Du kan også spille av musikk via USB enheter ja :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
ok, men enda en ting jeg lurer på, går det ikke ann å sende musikk via en usb kabel eller blutooth? MÅ^det være nett greier

9227695[/snapback]

Du kan legge inn musikk på harddisken rett fra CD`er. Bare å dytte CD`en du vil lagre inn i boxen og lagre den på harddisken. Du kan også spille av musikk via USB enheter ja :)

9227768[/snapback]

og filmer via usb enhet

Endret av JoeCamel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
hmm, kan jeg koble opp min Nokia N95 på xbox så skal det funke?

Og hvordan får jeg lagt over brent musikk til hard disken?

9227873[/snapback]

vet du idet heletatt hva en xbox 360 er?

les i manualen og du har tydligvis internett, er ikke så vanskelig og finne info på nettet har hørt at det er et helt greit sted.

du kan legge over brent musikk, eller spille fra en ipod.

rippe fra cd osv

Lenke til kommentar
Og hvordan får jeg lagt over brent musikk til hard disken?

9227873[/snapback]

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=458379

How to get your MP3's on the xbox 360

--------------------------------------------------------------------------------

Now I dont know about you all but I was dieing to get my mp3's onto my xbox 360 right after I got it... but the xbox360 is protcted from that right? WRONG I have found out a way to get your favorite songs onto your hard drive of your xbox 360.

Now even though they are in mp3 form we need to get them into a .cda (audio cd) file format so that the xbox 360 does recoginzie them as .mp3's so what you need to do is run over to www.nero.com and get the demo and/or the full retail nero burning software. After you have that go to your nero folder (wherever it maybe on your system) and click on "Nero Express" after the dialog box pops up hold your cursor over the "Music" tab and wait till it brings up a submenu. in this sub menu there are several different choices you can choose click on "Audio CD" if you click on "Mp3 cd" your xbox 360 will not let you rip it to it's hard drive. now after that is done put it into your xbox 360 and now you have quality mp3's on your xbox 360 to listen to while you are kicking ass!!

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...