Gå til innhold

Erfaringer med netbutikker i UK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Noen som har erfaringer med å handle deler/pc fra utlandet? Har sett på denne, ser veldig bra ut, noen som har kommentarer til denne maskinen?

 

denne maskinen

 

bare bytter ut E6600 med Q6600

 

Koster rundt 11k/12k

9227272[/snapback]

 

 

Koster nok mer enn 11k 12k ja, kommer på 10663,- og det er før frakt, som kommer sikkert på en 1000,- i tillegg og ikke bare det, du må jo betale toll + moms, da snakker vi om ett sluttstyke på ca 15000,-

Lenke til kommentar
Hei

 

Noen som har erfaringer med å handle deler/pc fra utlandet? Har sett på denne, ser veldig bra ut, noen som har kommentarer til denne maskinen?

 

denne maskinen

 

bare bytter ut E6600 med Q6600

 

Koster rundt 11k/12k

9227272[/snapback]

 

 

Koster nok mer enn 11k 12k ja, kommer på 10663,- og det er før frakt, som kommer sikkert på en 1000,- i tillegg og ikke bare det, du må jo betale toll + moms, da snakker vi om ett sluttstyke på ca 15000,-

9230509[/snapback]

det suger mildt :thumbdown:

om jeg bare kunne smuglet det inn ni landet :ph34r:

 

Men går det ann å lage en lignende pc på komplett, og be de om å sette den sammen for meg?

Endret av Mystikal1
Lenke til kommentar
Jeg antar det er kabinettet du har falt for. Resten er helt standard PC-deler. Om målet er en like rask PC som den du linker til, er det bare å velge "dinside" PCn til komplett, og endre grafikkortet til 8800 GTX.

9230723[/snapback]

Takk for tipset! Tror jeg går får den "dinside" PCn til komplett. Fjerner skjermen, og bytter ut skjermkortet med 8800 GTX. Det kom på rundt 12k. Akkurat passe!

Men blir det ingen flaskehalser på den pcn?

Passer alle delene sammen utmerket?

 

 

:)

Endret av Mystikal1
Lenke til kommentar
Jeg antar det er kabinettet du har falt for. Resten er helt standard PC-deler. Om målet er en like rask PC som den du linker til, er det bare å velge "dinside" PCn til komplett, og endre grafikkortet til 8800 GTX.

9230723[/snapback]

hva skjer nå a? Jeg skulle konfigurere pcn, men nå finner jeg ikke GTX kortet lenger, tidligere idag sto den der :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...