medlem-108338 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hei.. Når jeg spiller online med folk på 360en så lagger det veldig ofte i mikrofonen bare jeg beveger kontrollen , så jeg må sitte i en spessiel stilling for å høre uten å bevege kontrollen dette irreterer meg veldig.. Noen tips hvordan fikse dette? Endret 7. august 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Hei.. Når jeg spiller online med folk på 360en så lagger det veldig ofte i mikrofonen bare jeg beveger kontrollen , så jeg må sitte i en spessiel stilling uten å bevege kontrollen dette irreterer meg veldig.. Noen tips hvordan fikse dette? 9227139[/snapback] Trenger hjelp litt raskt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 har du prøvd en annen mic? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 sikkert dårlig kobling. skaff deg ett nytt et ca150kr har hatt 3 headsett til sammen. er på min fjerde nå men skjedde noe annet med de Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 nei har ikke prøvd en annen mic.. Og jeg gidder ikke å kjøpe en ny t 150 bare for det.. Det må jo være en måte å fikse dette på? hjelp noen? Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Høres nesten ut som det er dårlig kontakt et steds, sikker på at det ikke er noe løst f.eks? Du kan jo prøve å låne en mic av en kamerat for å se om problemet ligger i selve micen m. kontakt, eller kontrollen. Ligger problemet i micen burde det være ganske enkelt å fikse. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Høres nesten ut som det er dårlig kontakt et steds, sikker på at det ikke er noe løst f.eks? Du kan jo prøve å låne en mic av en kamerat for å se om problemet ligger i selve micen m. kontakt, eller kontrollen. Ligger problemet i micen burde det være ganske enkelt å fikse. 9242706[/snapback] tror ikke det er i kontrollen pga jeg testet i begge mine kontroller.. like ille Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har du blåst i kontaktene? Pleier å hjelpe. Også kan du prøve å blåse på de trådløse signalene. Blås i sikring skapet ditt, og hvis ikke det funker så ringer du el-verket og spør om dem gidder å blåse på alle maskinene og da burde det funke Nei, men seriøst, prøv å blås i kontaktene til headsettet. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Fremdeles problemer? Hvis vi går utifra at problemet ligger i headsetet: 1. Som Dofty sier blås i kontaktene. Sjekk også at kontaktflatene er rene. 2. Du sier at ved å sitte i en spesiell stilling gjør at micen funker igjen. Prøv å vri på kontakten, deretter høytaleren og se om det hjelper. Evt. kan du oppdage om det er et kontaktproblem i en av dem. 3. Om dette ikke hjelper, og ståa fremdeles er at problemet ligger i headsetet: Åpne kontakten, deretter høytaleren. Sjekk alle koblinger, skitt og lort, kanskje må en ledning loddes på etc. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ikke bruk trådløst headset, it blows! :!: Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Fremdeles problemer? Hvis vi går utifra at problemet ligger i headsetet: 1. Som Dofty sier blås i kontaktene. Sjekk også at kontaktflatene er rene. 2. Du sier at ved å sitte i en spesiell stilling gjør at micen funker igjen. Prøv å vri på kontakten, deretter høytaleren og se om det hjelper. Evt. kan du oppdage om det er et kontaktproblem i en av dem. 3. Om dette ikke hjelper, og ståa fremdeles er at problemet ligger i headsetet: Åpne kontakten, deretter høytaleren. Sjekk alle koblinger, skitt og lort, kanskje må en ledning loddes på etc. 9259854[/snapback] å blåse hjalp ikke iallefall.. får prøve di andre tipsa og da etter skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå