Gå til innhold

mic problem på 360..

Anbefalte innlegg

Hei.. :cool:

Når jeg spiller online med folk på 360en så lagger det veldig ofte i mikrofonen bare jeg beveger kontrollen , så jeg må sitte i en spessiel stilling for å høre uten å bevege kontrollen dette irreterer meg veldig.. Noen tips hvordan fikse dette? :hmm:

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei..  :cool:

Når jeg spiller online med folk på 360en så lagger det veldig ofte i mikrofonen bare jeg beveger kontrollen , så jeg må sitte i en spessiel stilling uten å bevege kontrollen dette irreterer meg veldig.. Noen tips hvordan fikse dette? :hmm:

9227139[/snapback]

Trenger hjelp litt raskt :p

Lenke til kommentar

Høres nesten ut som det er dårlig kontakt et steds, sikker på at det ikke er noe løst f.eks? Du kan jo prøve å låne en mic av en kamerat for å se om problemet ligger i selve micen m. kontakt, eller kontrollen. Ligger problemet i micen burde det være ganske enkelt å fikse.

Lenke til kommentar
Høres nesten ut som det er dårlig kontakt et steds, sikker på at det ikke er noe løst f.eks? Du kan jo prøve å låne en mic av en kamerat for å se om problemet ligger i selve micen m. kontakt, eller kontrollen. Ligger problemet i micen burde det være ganske enkelt å fikse.

9242706[/snapback]

tror ikke det er i kontrollen pga jeg testet i begge mine kontroller.. like ille

Lenke til kommentar

Har du blåst i kontaktene? Pleier å hjelpe. Også kan du prøve å blåse på de trådløse signalene. Blås i sikring skapet ditt, og hvis ikke det funker så ringer du el-verket og spør om dem gidder å blåse på alle maskinene og da burde det funke :thumbup:

Nei, men seriøst, prøv å blås i kontaktene til headsettet.

Lenke til kommentar

Fremdeles problemer?

Hvis vi går utifra at problemet ligger i headsetet:

1. Som Dofty sier blås i kontaktene. Sjekk også at kontaktflatene er rene.

2. Du sier at ved å sitte i en spesiell stilling gjør at micen funker igjen. Prøv å vri på kontakten, deretter høytaleren og se om det hjelper. Evt. kan du oppdage om det er et kontaktproblem i en av dem.

3. Om dette ikke hjelper, og ståa fremdeles er at problemet ligger i headsetet:

Åpne kontakten, deretter høytaleren. Sjekk alle koblinger, skitt og lort, kanskje må en ledning loddes på etc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fremdeles problemer?

Hvis vi går utifra at problemet ligger i headsetet:

1. Som Dofty sier blås i kontaktene. Sjekk også at kontaktflatene er rene.

2. Du sier at ved å sitte i en spesiell stilling gjør at micen funker igjen. Prøv å vri på kontakten, deretter høytaleren og se om det hjelper. Evt. kan du oppdage om det er et kontaktproblem i en av dem.

3. Om dette ikke hjelper, og ståa fremdeles er at problemet ligger i headsetet:

Åpne kontakten, deretter høytaleren. Sjekk alle koblinger, skitt og lort, kanskje må en ledning loddes på etc.

9259854[/snapback]

å blåse hjalp ikke iallefall.. får prøve di andre tipsa og da etter skolen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...