AKor Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvordan klokker man, kan jeg gjøre pc'en min bedre? Har intel celleron 2,8ghz, 1gb ram, ATI raedon 300x seriens og MSI Gypson 3,14 hovedkort.. Må man ha spesiell kjøling? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 kAN klokke inntil en viss grad med standard kjøler. klokking av cpu gjør du i bios! klokking av skjermkort bruker du rivatuner til (søk på google) Lenke til kommentar
AKor Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 i bios finner jeg ingen ting jeg.... Lenke til kommentar
somdene Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Et enkelt søk under guider... http://www.hardware.no/guider/overklokking/198.html Lenke til kommentar
reger Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 det beste verktøye for overklokking av ett ati kort er vel atitool. her er en link for atitool : http://www.techpowerup.com/downloads/436/ATITool_0.26.html men hvis du vil ha rivatuner så er linken her : http://itpro.no/fil/788.html Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 han skulle klokke cpu også xD sikker på at du ikke finner noe i bios? Lenke til kommentar
AKor Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 nja, for jeg har jo ferdibygget pc, vet ikke om det har noe å si... Jeh har flere muligheter, Esc og F1, trykker jeg på Esc så kommer det opp 2 alternativer, begge virker ikke, hvis jeg trykker på F1 så kommer det opp en del, men jeg kommer liksom ikke inn der det er Prosessor og slik, det kan jeg ikke trykke på... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 ferdigbygd av eks. komplett eller har du HP, Dell etc. etc. ? Isåfall er det godt mulig du ikek har tilgang til BIOS og uansett er det på tide med noe nytt noe så tror ikke det er noe særlig å tjene på å klokke og X300 bruker man ikke til 3D så hva er vitsen å klokke her ? Newbie overclockings guide Lenke til kommentar
AKor Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Jeg hadde bare tengt å prøve, har aldri gjort det før Men skal kjøpe meg my data snart tror jeg jeg gamer ikke noe så det er ikke noe stress Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg hadde bare tengt å prøve, har aldri gjort det før Men skal kjøpe meg my data snart tror jegjeg gamer ikke noe så det er ikke noe stress 9248212[/snapback] ny data snart:D god ide Lenke til kommentar
reger Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ny data god ide men, svar på spørsmåle ditt du kan last ned ati-tool for og klokke, se på tempen og test. det er veldig enkelt men husk på att det kan gå galt. ta det rolig så for du kansje litt ekstra ytelse/ kunnskap. kjipt og svi av systeme første gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå