Nervetattoo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ny Resident Evil-trailer, forbered deg på utryddelsen. Se videoen Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ojojoj, Ser bra ut! Elsker Resident Evil filmene! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Milla er jo bare Gleder meg til nok en hjernedød underholdnignsfilm, likte de første i serien. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Milla er jo bare Gleder meg til nok en hjernedød underholdnignsfilm, likte de første i serien. 9269627[/snapback] Hehe. Jeg sier bare Jean D´Arc..... Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Milla! ..alt jeg har å si Lenke til kommentar
larbjov Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg skjems over disse filmene, de er til latter for spillene. Historien i spillene er en helt annen en den i filmen. De har stjelt navnet fra et av de mest skremmende spillene gjenom tidene, ødelagt historien og plassert en hel gjeng med håpløse skuespillere som er relativt kjente inn i en pakke som det skal tjenes penger på. Hadde de ennå kallt filmene noe annet, som f.eks "lab evil", hehe Og dere som liker disse filmene tror jeg nok aldri har spillt spillene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg