Prebo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hei I det siste har jeg opplevd at meldinger som blir sendt til meg dukker opp på mobilen, K800i, flere timer etter at de har blitt sendt. Det skjer av og til den andre veien og, at meldinger jeg sender ikke kommer frem med det første, men det er på langt så gale. Ellers så prøvde en kammerat å ringe meg i går, telefonen låg ved siden av meg hele tiden, uten at der kom en lyd fra den. Da det ikke gikk å ringe, sendte han en melding som dukket opp i natt, rundt 5 timer senere. Er dette mobilen, eller opperatøren som fusker? Dette skjer ikke hele tiden, men ofte. Har Tele2 Mobil Pluss Endret 7. august 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Deaktiver 3g på telefonen din, du finner dette under: Meny->Innstillinger->Kommunikasjon->Mobilnett->3g/gsm Denne setter du til kun gsm eller kun LS utifra hva du har der. Burde funke som bare det etterpå. Pass også på at du har oppdatert software på den, da K800i har slitt med dårlig programvare. Oppdateringer finner du på SE sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå