Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Heisann Her om dagen så lurte min 13år gamle lillebror på hvordan mitt Canon 400D fungerte Og etter litt opplæring, så fløy han en halvtimes tid rundt omkring i hagen for å ta bilder, og jeg må si at jeg ble imponert over resultatet. For min del så virker det som at han har skjønt endel basic ting rundt dette med fotografi, som mange andre aspiranter ser ut til å glemme. Først ut har vi sommerfuglen. Selv har jeg prøvd meg på flere slike bilder, men de flyr alltid avgårde. På det andre bildet har vi kaninen i huset. Så hva syntes dere om bildene, har vi en ung fotgrafspire her? Edit2: Må beklage skrivefeil og rare setninger, ett år uten skolegang + ett fucka trådløst tastatur får ta skylden. Uansett laster heller bildene opp på diskusjon sin egen server. Endret 7. august 2007 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Ingen bilder. Emnetittelen mangler en "l", og et par merkelige setninger, men fungerte som en teaser for meg iallefall, om enn ikke brukt i ordets rette forstand, for jeg vil se bildene du snakker om:) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Dette var en meget bra teaser ja. Nå er jeg i allefall veldig spent på å se de så varmt omtalte bildene. Edit: Aah, se der ja. Det med kaninen var jo bare lekkert Endret 7. august 2007 av QBab Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Det er absolutt ett par fine bilder! Begge to har sine kvaliteter. Personlig likte jeg kaninen veldig godt med den interessen i linsa og skarpheten på nesa. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Liker fokuset på kaninen veldig godt. Flink lillebror Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Enig med de andre her, likte kaninbildet med en gang jeg så det. Tøff vinkel og skarpt og flott. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Kaninbildet var råbra! ... Ser ut som en kosebamsekanin... drit tøfft "look" Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Ikke bare var kaninbildet bra skutt. Men kaninen var veldig søt også Endret 8. august 2007 av QBab Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Tøft bilde av kaninen! Likte fargene, vinkelen, fokuset og ikke minst kaninen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå