Gå til innhold

FPS til PS3

Andyoid

Anbefalte innlegg

Finnes det noe FPS spill til PS3 som støtter bruk av bluetooth mus?

Jeg har fått med meg at UT3 muligens får dette (og da ble spillet plutselig aktuelt for meg), men finnes det noen ute allerede som gjør det? Kunne vært artig å testet...

FPS med håndkontrolleren utgår. Funker ikke! I alle fall for meg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er enig med at FPS spill til ps3 med mus og tastatur hadde vært hefitg, men det ser ikke ut til at sony satser noe særlig på dette, i og med at det ville virke som om de tar etter pc. (som om de ikke gjør det allerede).-

Men man venner seg til å sikte med håndkontrolleren rimelig fort, selv om det aldri vil bli helt det samme som mus og tastatur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du får selvfølgelig ikke samme presisjon. Men så er også spillene designet for pad, slik at man ikke trenger like stor presisjon som på pc-spill.

Det er jo en første gang for alle, men man venner seg fort til det. Det skader jo ikke å bruke mus i de spillene som støtter det, men spillene blir ikke vanskeligere eller kjedligere på grunn av pad'en...

Lenke til kommentar
Det er jo en første gang for alle, men man venner seg fort til det. Det skader jo ikke å bruke mus i de spillene som støtter det, men spillene blir ikke vanskeligere eller kjedligere på grunn av pad'en...

hmm? Spill som støtter det? Fortell! :)

Usikker på hvilket jeg skal handle inn Call of Duty 3 eller Resistance.. hmm..

Lenke til kommentar

Spilte nettop resistance, og er på en del hvor det er 2 stalkere og en annen amøbe som skyter noe egg greier på meg. Klarer det bare ikke, men jeg vet at jeg hadde klart det om jeg hadde hatt mus og tastatur. Det er bare for frustrerende. tror det spillet legges på hylla nå.

Lenke til kommentar

Den plassen du prater om noe sleit eg også på, men ikkje takket vere kontrollen. :p Eg syns beste teknikken er å bruke kuler og krutt på de 2 stalkerene (skyte energi kula på ryggen) for og så pælma løs med alt du har av raketter og styr på den spider lignende saken i mens du står inni huset til venstre fra der du spawner.

Lenke til kommentar

Sleit endel på den plassen jeg også.

Det jeg gjorde var å løpe frem og drepe endel av Chimera-soldatene, plukke opp endel våpen, for så å ta ut den første Stalkeren med å lage en kjempehaug med klistreballer, som jeg eksploderte når han kom over muren, Stalker 1 RIP.

Deretter gjemte jeg meg i ett hjørne og lot den andre Stalkeren passere, ventet med å angripe før han begynte å slåss med de andre soldatene, før jeg pumpet alle raketter i ryggen på den stalkeren, løpte å gjemte meg igjen, ventet til han kriget med soldatene, gikk til krig med hailfire'n..

Når jeg var tom for kuler, trengte jeg bare låse kule-søkemekanismen og ett par skudd senere var han død.

Kvidde meg som ett udyr til neste gang jeg kom til å møte Stalkerene, etter jeg hadde endelig klart det, men hadde fått god trening i stalkerdreping på den plassen du sliter med. :)

Det er litt vansklig å drepe den, dersom du ikke vet at eneste sårbare punkt er den grønne plasma-generatoren på ryggen av turreten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...