quexeriox Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har 40 filer hver av dem på ca 14,469 MB (eller noe slikt). De heter elz-htm2 den første filen heter elz-htm2.001 den andre heter elz-htm2.002 -------------- | | ------------ elz-htm2.003 (osv osv osv osv osv) og så går det oppover. samme fil navn men filen blir et hakk høyere. Spillet(som de filene tilsammen er), er hitman 2 silent assasin. 1000 ,- spørsmålet ( lol) : Hvordan for jeg lagt alle disse filene (i rikgig mappa osv) sammen slik at jeg kan kjøre spillet? På forhånd takk.. håper noen av dere har noe peil på dette... hvilke programmer jeg må bruke og hvordan...osv... Takker! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 De er sikkert pakket med RAR eller noe. Prøv å pakk dem opp med WinRAR. Lenke til kommentar
quexeriox Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 det var det da.... Alle filene ligger spredd rund(i mappen).. de er ikke inne i noe zip eller noe slikt arkiv eller noe.. Vet ikke hvordan ejg skal pakke opp de filene har du noe mer direct guide på det (Me VæRe Uber N0000B....) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Simplet, burde være hvertfall last ned Winrar, åpne Winrar, dra hvilken som helst av filene over i winrar, da skal det komme opp hva som er inni filen:) dra det som kommer opp in i en mappe der du vil ha filen. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Dette dreier seg vel om warez, noe som ikke er lov på forumet så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Sikker på at de ikke har en .rxx (Hvor x'ene er tall) eller no i slutten av navnene, og at det er en fil som heter noe annet? .rar eller .exe eller no.. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har 40 filer hver av dem på ca 14,469 MB (eller noe slikt). De heter elz-htm2 den første filen heter elz-htm2.001 den andre heter elz-htm2.002 -------------- | | ------------ elz-htm2.003 (osv osv osv osv osv) og så går det oppover. samme fil navn men filen blir et hakk høyere. Spillet(som de filene tilsammen er), er hitman 2 silent assasin. Warez delux. Hvis du ikke vet hvordan du skal gjøre dette så bør du iallefall ikke poste det her!! (ja, jeg vet hvordan dette skal gjøres, men det kommer jeg aldri til å fortelle deg). Hehe, hvis det er en image du har lastet ned så vet du sikkert ikke hva du skal gjøre i step 2, når du har klart det du trenger i step 1 :google: det er tingen for slike som deg, men det er kanskje litt for avansert? :o Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 er kanskje ikke rette stedet og spørre men som ShitHead_No så klarer du sikkert ikke step2 (image) hvis ikke du klarer og pakke ut imaget 1: www.winrar.com (tror jeg ?? ) (www.google.com søk på winrar download) 2: www.isobuster.com Lenke til kommentar
JanRonny Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Filene er pakket i rar. dl winrar, dobbeltklikk på .001 eller .rar fila så velger du extract og hvor du skal legge filene Lenke til kommentar
koffern Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 hvis det er .bin filer må du unpacke de først, så (step 2) må du brenne de på en cd som en image fil (bruk nero) Lenke til kommentar
quexeriox Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 takk til dere som hjalp meg!!!!!!!.. til dere andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå