Gitaristen Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg og noen kompiser bestemmer oss for en gangs skyld og linke hos MEG! Når vi linker hos vennene mine, unker alt bra. Vi spiller på samme sted.(server) Dette gjelder spesielt Cs:source.og andre spill som Sa-mp.Gta san andreas mutiplayer online! Meg og vennene mine setter oss klare til og spille hjemme hos meg, Vi setter nettverkskablene inni internettboksen og er klare. Vi går inn på internett på et server forum, og alle er på sida. 5 minutter etter bestemmer vi oss for å spille Cs. Men ingen av oss kommer inn på samme server! Hva skjer=? Har det noe med internettboksen og gjøre? Hastigheten? Har du peiling plis skriv her. (Ikke skriv hvis du bare køddeskriver om noe du ikke vet takk:P) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Får alle spilt CS samtidig dersom dere er på forskjellige servere? Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Kan vel ha noe med at dere alle bruker port 27015 når dere spiller? Gå inn på steam -> mine spill -> høyreklikk på Counter-Strike -> Egenskaper -> Angi startalternativer -> skriv -port 27016 Så gjør nestemann det samme, bare med -port 27017 osv. PS: Kan hende jeg tar feil. Noen servere tillater kanskje kun en spiller fra hver ip addresse? Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 8. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Takk skal du ha! Skal prøve dette neste gang jeg linker! Hva er subnet maske? Kan du fortelle hvvordan jeg hva jeg skal gjøre med det? Si alt dere kan om hvordan man får det til! Vi prøvde og komme oss på samme server på INTERNETT! det var svar på en tidligere post! Endret 8. august 2007 av Gitaristen Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Hei alle sammen! Lenge lenge lenge siden jeg har vært på Hardware.no.. Cirka noen måneder siden! Nå har vi løst problemet Det er deilig ass! Vi måtte kjøpe en ny ruter.... haha... En ruter som også gav oss bedre internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå