Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Lurte på om noken va intreserte i å sette opp ei liste over ein ny data. Den skal brukast til speling men treng ikkje vere heilt ekstrem. Men må kunne spele dei råaste spela ute no med minst medium. veit ikkje kor mykje data eg får for 7000 men. Ting eg har: Skjerm Tastatur Mus 250 GB harddisk Resten trengst nytt. Skal altså bygge sjølv og vil helst bestille ifrå komplett. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 7000 kr , med alt det det tror jeg neppe, skal du ha en "billig" pc og skjerm pluss gamer tastatur er vi rundt 10000 og over Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 7000 kr , med alt det det tror jeg neppe, skal du ha en "billig" pc og skjerm pluss gamer tastatur er vi rundt 10000 og over 9226319[/snapback] Har jo både skjerm tastatur og mus. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hva med noe slikt? Du kan eventuelt droppe 520W og heller gå for 450'n hvis det holder. Fikk ikke opp PSU-kalkulatoren nå. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hva med noe slikt? Du kan eventuelt droppe 520W og heller gå for 450'n hvis det holder. Fikk ikke opp PSU-kalkulatoren nå. 9226437[/snapback] Tar gjerne en 520 W strømforsyning. Og alt de der passar ilag, og det funkar til gaming? Såg at komplett ikkje hadde de skjermkortet der, kan eg ta dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331915 istaden for? Endret 7. august 2007 av Skulebollen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Ja det skulle en tro. Men det spørs litt på hvordan oppløsning du har på skjermen, hva er den? Ja, Asus'en er det samme. Endret 7. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Ja det skulle en tro. Men det spørs litt på hvordan oppløsning du har på skjermen, hva er den? Ja, Asus'en er det samme. 9226481[/snapback] Har en LG flatron 17. Veit mange anbefalar større skjerm men eg synst 17 er greit nok. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 1280x1024 oppløsning, altså. Da skal 8800GTS 320Mb yte bra Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Så du vil anbefale meg og kjøpe dinna daten? Er det noko du ville gjort annaleis? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg hadde antageligvis valgt noe i den duren, ja. Men du kan høre med noen andre her på forumet om det ser greit ut i tillegg Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg hadde antageligvis valgt noe i den duren, ja. Men du kan høre med noen andre her på forumet om det ser greit ut i tillegg 9226630[/snapback] Ingen andre som svarer Alt i alt kjem det på 8228 kr, so kjem sikkert til å kjøpe dinna. vurderar sterkt eit tastatur også, noken anbefalingar? og dinna dataen den har cd brenner og dvd brenner og alt de der? meir eller 2 usbportar? og rikelig med kjøling? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det ser ut som at kabinettet har minst 2 USB i front, og hovedkortet har totalt 8 USB-kontakter. Dataen jeg satte opp har med DVD-brenner, og jeg regner jo med at den brenner CD'er og? Ble litt usikker her nå jeg... Kjølingen er jeg neimen ikke sikker på, vet ikke noe om luftflyten i kabinettet, men hvis det er tvil kan du jo etterhvert kjøpe CPU-kjøler og/eller vifter til kabinettet. Men jeg vil tro at det er greit nok slik det er nå. Tastatur vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Det ser ut som at kabinettet har minst 2 USB i front, og hovedkortet har totalt 8 USB-kontakter. Dataen jeg satte opp har med DVD-brenner, og jeg regner jo med at den brenner CD'er og? Ble litt usikker her nå jeg... Kjølingen er jeg neimen ikke sikker på, vet ikke noe om luftflyten i kabinettet, men hvis det er tvil kan du jo etterhvert kjøpe CPU-kjøler og/eller vifter til kabinettet. Men jeg vil tro at det er greit nok slik det er nå. Tastatur vet jeg ingenting om. 9226682[/snapback] CPU kjøler, kjøler til hovedkort sant? Lite peiling på de der Hadde du gadda å funne en CPU kjøler som passer også Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Spørs hvor mye du vil gi for en, men her kan du ihvertfall se på noen, og lese hva andre brukere syns om de forskjellige kjølerne. Som regel er ikke en annen CPU-kjøler enn den som følger med nødvendig hvis du ikke klokker. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Spørs hvor mye du vil gi for en, men her kan du ihvertfall se på noen, og lese hva andre brukere syns om de forskjellige kjølerne. Som regel er ikke en annen CPU-kjøler enn den som følger med nødvendig hvis du ikke klokker. 9226712[/snapback] Ok, det kjem nok ikkje eg til å gjere Tusen hjertelig takk for hjelpa forresten Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Bare hyggelig Nå gjenstår det kanskje å se om noen andre har noen invendinger? Det er jo flere folk som leser denne tråden Endret 7. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Fulgte noke operativsystem med:S Eller må eg kjøpe Vista i tillegg? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du må nok dessverre kjøpe OS i tillegg, Vista Home Premium 32bit koster ca. 800 Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Du må nok dessverre kjøpe OS i tillegg, Vista Home Premium 32bit koster ca. 800 9226979[/snapback] https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331580&view=detailed Ditta e vel greit nok? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Joda, det funker det. Men da får du ikke fancy funksjoner sånn som Aero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå