Joffa Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Når jeg spiller mohaa mulitiplayer ligger stort sett min ping på ca 50, men så fort det blir mye skyting eller granater spretter min ping opp i 150-180 og det laaaaager som f...... når det er mindre skyting går pingen ned igjen...dette gjelder alle servere jeg prøver Hadde ikke dette problemet før når jeg spillte Jeg har UPC 768/128 linje. Noen som vet hva problemet kan være?? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei. Jeg hadde samme problemet i cs, pingen fløy fra 50 til 500 opp og ned hele tida. Etter mye leiting etter progs/services som brukte båndbredde, og ikke fant no, ble jeg arg og boota serveren. dette hjalp ikke. Boota linux-boksene. Dette hjalp heller ikke. Boota klient-maskina som jeg satt på. Funka med en gang igjen . Hvis du kjører server/klient, bare boot på, selv om du sikkert allerede har prøvd dette. hvis ikke sjekk om windows maskinen kjører no services eller no som tar opp båndbredde, eller kanskje du har for gammel mohaa versjon. Lenke til kommentar
Joffa Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Hei.Jeg hadde samme problemet i cs, pingen fløy fra 50 til 500 opp og ned hele tida. Etter mye leiting etter progs/services som brukte båndbredde, og ikke fant no, ble jeg arg og boota serveren. dette hjalp ikke. Boota linux-boksene. Dette hjalp heller ikke. Boota klient-maskina som jeg satt på. Funka med en gang igjen . Hvis du kjører server/klient, bare boot på, selv om du sikkert allerede har prøvd dette. hvis ikke sjekk om windows maskinen kjører no services eller no som tar opp båndbredde, eller kanskje du har for gammel mohaa versjon. LOL, jeg er tydligvis helt grønn. Dette forstod jeg ingen ting av... Kan du ta det på "norsk" Jeg kjører win XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå