Kubin Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Those who've seen it say it’s got all the makings of a real life horror movie. The symptoms alone are scary and for the thousands who claim they’re suffering from it, the effects are even more frightening. No one knows what causes it, if it’s contagious, or even how to treat it." http://cbs11tv.com/topstories/local_story_218170655.html Morgellons disease: http://www.youtube.com/watch?v=HQcL8RojBL4&mode=related &search= ( 4 min ) Noen som vet noe mer om dette? Høres veldig uhyggelig ut... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har ikke hørt om den før, men etter å ha kikket litt på artikkelen som du linket til skjønte jeg fort at det ikke var noe jeg ønsket å dra på meg i alle fall. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg leste en av kommentarene som sa noe om at de "hårene" som kom ut, vare både sterkere og tålte mer temperatur enn vanlig klesfiber. Hvis en klarer å få dette til å vokse i kontrollerte former, så må det være gull for klesindrustrien! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Men kva er desse fibrane? Kor kjem dei frå? Er det noko kroppen lager? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dette er sikkert effekten av et retrovirus som er laget av slemme utenomjordiske vesener, implantert i utvalgte testindivider. Når den store pandemien bryter ut etter testperioden, vil jorden til slutt bli en gigantisk fiberfabrikk for romvesnene, som bruker fibrene som mat. Gøy! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette er sikkert effekten av et retrovirus som er laget av slemme utenomjordiske vesener, implantert i utvalgte testindivider. Når den store pandemien bryter ut etter testperioden, vil jorden til slutt bli en gigantisk fiberfabrikk for romvesnene, som bruker fibrene som mat. Gøy! 9267513[/snapback] Jupp, de bruker også skitne sokker som drivstoff. Det har jeg sett på TV. Også grunnen til at man mister sokker når man skal vaske de fordi at aliensene har så bra teknologi at de kan teleportere (ja, teleportere, ikke flytte med lysets hastighet) sokkene til seg og direkte skape energi (for energilovene er jo bare en hypotese, samme med tyngdekraften og evolusjonsteorien). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå