s1lVa Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jeg har 2 ram moduler i min pc nå, men jeg får mine resterende 2 i posten i dag. må jeg øke volten på rammen? har hørt noen rykter... takker for alle svar Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Nei, det har eg aldri høyrt at skulle vere naudsynleg. Eg gjorde det ikkje då eg sjølv gjekk opp frå to til fire brikker, og eg har heller aldri høyrt om andre som har vore nøydde til å gjere det. Endret 7. august 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 I utgangspunktet ikke, men det er en kjenntsak at dersom du overklokker minnet hardt så kan det gjøre det vanskelig å nå like høye hastigheter på RAMen med 4 brikker framfor 2. Hvis du ikke overklokker mye skal det ikke mære noe issue. -Stigma Lenke til kommentar
s1lVa Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 jeg har tenkt å gjøre om litt på timingsene . 4-4-4-12 f.eks. istedet for 5-5-5-15 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Generellt kan man faktist behöva lite extra volt med 4 brickor jämfört med 2. Om de kräver 2.1 volt i specs kan du tex sätta de till 2.2. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 mackanz: Det var interessant - då lærte eg sanneleg noko nytt i dag og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå