Smirnoff Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Vel, jeg har alltid bare pleid å stappe de ubrukte kablene opp i toppen av kabinettet før. Men det var faktisk litt mer praktisk å romstere rundt i maskinen min med Corsair-strømforsyning uten å ha en kabelbunt i veien. Endret 9. august 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Selvsagt er det mer praktisk og alt sånn, men jeg har har lite behov for det uansett, orker ikke betale ekstra for noe som jeg ikke trenger. Jeg er maks en gang inni maskinen min pr år, og da overlever jeg litt ekstra kabelrot. Og tempraturen er fine fin slik det er nå så luftflyten er tydeligvis god nok. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nei, sant det. Vel, utenom kabelgreiene så får du jo fortsatt en god og stillegående Corsair-strømforsyning, så det i seg selv er jo bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Åja, flott at du informerte meg om dette. Tenk om jeg hadde gått til innkjøp av en psu uten avtagbare kabler!! Helt utrolig at jeg har klart meg i alle år uten dette. Menmen, hva vet vel lille meg om va jeg selv har behov for? Sorry, var ikke meningen å virke spydig eller noe, du må tydeligvis ha oppfattet det slik. Jeg vil benytter kun PSU'er med avtagbare kabler for å slippe overganger og spagetti tendenser. Har funnet ut at det lønner seg 'å investere' de par-hundre det er i prisforskjell mellom fast/avtagbare PSU utgaver pga. endringer i maskinen(e) som er nødt til å komme før eller siden. Avtagbare kabler på PSU er vel noe som folk har like lite/mye behov for som viftestøy fra PSU vifta. Noen må ha stillhet mens andre tar på seg et headset å gir f... i bråket. Kjøp akkurat hva du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå