b0berg Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Trenger forsterker til dette settet: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1809 Noen forslag? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dynabel BF1502 hvis du KUN skal ha til frontsettet... BF0756 hvis du skal ha til ALT... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) *** Skal du i tillegg ha en subwoofer vil jeg anbefale deg å kjøpe en god 4-kanals forsterker. Det blir sansynligvis billigere enn å kjøpe en 2-kanals og en monoforsterker. EDIT: fjernet mine forslag, siden cossiemk1's forslag var en del bedre, og billigere Støtter de forslagene Endret 7. august 2007 av Bluum Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Dynabel BF1502 hvis du KUN skal ha til frontsettet... BF0756 hvis du skal ha til ALT... 9227692[/snapback] Tenkte kun til frontsettet. Fant et problem, noen ideer til hvor jeg skal montere forsterkeren? Den var jo forholdsvis stor, i fysisk størrelse. Har nok ikke plass i bagasjerommet, der står allerede sub og forsterker til den, blir veldig trangt hvis jeg må legge enda en forsterker dit Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) 26x34cm og 5cm høy bare, det er da ikke så stort at det gjør noe. De fleste andre forsterkere i samme klasse er minst like store ser det ut til. Se bare her og her EDIT: vet ikke hvordan du har ordna deg med den andre forsterkeren, men det kan være en idè å ha en forsterker på hver vegg bak. Selv om det er litt unødvendig å ha forsterkeren til fronthøyttalerene helt bak i bagasjen. Det kan kanskje være lurere å feste den et annet sted i bilen, helst lengre frem. Kanskje det er plass under dashbordet et sted, ved siden der passasjeren har føttene. Bare dekk godt til rundt koblingene, og sørg for at det ikke kommer vann på koblingene. Endret 8. august 2007 av Bluum Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 26x34cm og 5cm høy bare, det er da ikke så stort at det gjør noe. De fleste andre forsterkere i samme klasse er minst like store ser det ut til. Se bare her og her EDIT: vet ikke hvordan du har ordna deg med den andre forsterkeren, men det kan være en idè å ha en forsterker på hver vegg bak. Selv om det er litt unødvendig å ha forsterkeren til fronthøyttalerene helt bak i bagasjen. Det kan kanskje være lurere å feste den et annet sted i bilen, helst lengre frem. Kanskje det er plass under dashbordet et sted, ved siden der passasjeren har føttene. Bare dekk godt til rundt koblingene, og sørg for at det ikke kommer vann på koblingene. 9230656[/snapback] Ja, tenkte det kansje går på passasjersida, men har ikke mulighet å få sjekket før 21 august, så må vente litt Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det som er faren da erhvis du har en passasjer som er full og nyskjerrig Du ser hvor jeg vil antar jeg. Andre farer er søling av væsker slik at det oppstår kontakt mellom + og - på en eller flere utganger. Men det kan du unngår enten ved å spraye på noe dritt du får kjøpt rundt om kring. Det isolerer på en måte det du sprayer slik at strøm ikke kommer gjennom. Så hvis du er nøye med det middelet kan du sikre deg godt. Ellers kan du installere et plastlokk eller liknende over koblingene, slik at de ikke er utsatt for direkte søl. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 oppunder passasjersetet?? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei, på veggen til "midtkonsolen" på passasjersiden. Der hvor passasjeren har beina sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå