rusleape Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen av dere som har dårlige erfaringer med Mamoz i Trondheim? Har fått noen veldig dårlige erfaringer med de etter at de ikke svarer hverken på telefon eller på mail. Det har gitt meg et useriøst inntrykk. Leveransene er også veldig treige. Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ikke direkte dårlige erfaringer, men karene i butikken virker late og ikke spesielt hjelpsomme alltid. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ikke direkte dårlige erfaringer, men karene i butikken virker late og ikke spesielt hjelpsomme alltid. 9253279[/snapback] Stort sett greie priser og litt ting på lager. Veldig praktisk å bestille på nett og hente på mercur. Har handlet mye på mamoz. Helt ok hjelp å få i butikken om man har litt flaks med hvem man treffer eller selv vet hva man skal ha. Å ta telefon når man har en fysisk butikk og under ferieavvikling er dessverre veldig vanskelig. Simen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg skjønner meg ikke helt på maoz, mange har hatt dårlige erfaringer med de, mens personlig synes jeg de har vært veldig hygglige og hjelpsomme, og har hjulpet på en kjapp og god måte når jeg har hatt problemer med produkter kjøpt derfra. AtW Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er vel en generell nedgang i kundebehandling hos de fleste butikker i sommerferien.. i alle fall det er min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå