Alkjeks Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har vi fått noen bekreftelser på bekreftelsene om at Metroid Prime 3 ikke inneholder en multiplayermodus? Eller er det fortsatt håp? Vi håpet jo selvsagt at det var derfor spillet ble utsatt i nesten et år, fordi det skulle legges til en multiplayer. Var det bare for finpussens del dette opprinnelige lanseringsspillet ble utsatt? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 De fikk beskjed om å lage så god en spillermodus som overhodet mulig og derfor kuttet de Multiplayer for å gjøre singelplayer modusen enda bedre .. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Hmmm... Jaja, så er det tross alt spillet et singleplayerspill. Multiplayer hadde bare vært bonus. Men har virkelig Retro Studios finpusset spillet i et år? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hmmm... Jaja, så er det tross alt spillet et singleplayerspill. Multiplayer hadde bare vært bonus. Men har virkelig Retro Studios finpusset spillet i et år? 9227426[/snapback] Ja. Nintendo ga dem visstnok beskjed om at det skulle få en "Twilight Princess"-aktig polering, altså at hver bidige detalj skulle være glattpolert og fininnstillt. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Da både håper vi og forventer et storspill Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg ser gjerne en kilde som sier at flerspiller er avkreftet. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg ser gjerne en kilde som sier at flerspiller er avkreftet. 9233158[/snapback] http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=119768 Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Der står det bare om online. Jeg vet ikke om trådstarter mente dét eller begge deler, men jeg mente altså alminnelig flerspiller. Endret 9. august 2007 av Gønn Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det står bare enspiller på faktaarket til Metroid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå