Gå til innhold

WiiKey - mangler 3xPinner på en Chip i Wii'en :P

Alte-to

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en sånn "for ny Wii-konsoll" og kjøpte en WiiKey

men, har nå åpnet maskinen og ser at jeg, Selvfølgelig, har den med 3 pinner på en SMD Chip som er klippt rett av :S

Prøvde og lodde de sammen, men har ikke nokk optical zoom i mine egne øyne og har heller ikke no forstørrelsesglass :/

Noen som vet noe om dette? f.eks. andre chipper eller How-to's etc...

har lest at de bruker Dremel på chippen... men det skjer bare ikke her i huset!

-TA-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ann å modde den "nyere" typen Wii, noe som er forklart i denne artikkelen; http://konsollguiden.no/content/view/2074/289/

Men som sagt, å gjøre denne operasjonen på egenhånd, amatørmessig, er nå opp imot umulig, da det kreves en god porsjon kunnskap og erfaring for å ikke ødelegge Nintendoen.

For å quote "Pastortom" på konsollguiden.no-forumene;

Ja, jeg kan modifisere denne type Wii. Bare å sende en mail til meg på [email protected] om du har spørsmål..

Så det å sende han karen der en mail, hvis det var noe mer du lurte på, er kanskje ingen dum idé.

Edit: For å svare bedre på spørsmålet ditt, ser det ut som at de kan modde den med den "normale" WiiChip'en, men at det nå må gjøres med ledninger og plassering av chippen et annet sted, noe en kan se på et av bildene i artikelen jeg linket til. Men for bedre svar, send "Pastortom" en mail om det.

Endret av .skaarj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...