My2Cents Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Kjøpte det spillet i går etter mye leting i Oslo (Utsolgt) Skal du ha en kompis på besøk, så er dette spillet her perfekt. Lett å lære og drit artig å spille sammen. - Virtua Tennis 3 - kompis eller venninne besøk - Øl (For voksne gamle gubber og damer) - God mat - Godt humør Perfekt kveld Endret 8. august 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
trydis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Knallmorsomt spill, har kun spilt det på 360 og online delen gir timesvis med morro Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 bruk sixaxis funksjonen, da blir det ekstra gøy Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) bruk sixaxis funksjonen, da blir det ekstra gøy 9226006[/snapback] Hva gjør den i VT 3? Endret 7. august 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg er ingen stor tilhenger av tennissporten, men demoversjonen av Virtua Tennis 3 var faktisk imponerende morsomt. Vet ikke helt hvor mye fullversjonen ville blitt spilt, men en kamp i ny og ned er hvertfall veldig underholdende Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har akkurat solgt dette, ble møkklei etter en uke:S Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 bruk sixaxis funksjonen, da blir det ekstra gøy 9226006[/snapback] Hva gjør den i VT 3? 9226015[/snapback] Den gjør at du kan bevege deg for å slå og spille. ikkje helt lik wii, men det e gøy. blir fort sliten. Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jeg er ingen stor tilhenger av tennissporten, men demoversjonen av Virtua Tennis 3 var faktisk imponerende morsomt. Vet ikke helt hvor mye fullversjonen ville blitt spilt, men en kamp i ny og ned er hvertfall veldig underholdende 9231339[/snapback] Utrolig bra spill om du har en annen å spille sammen med Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kjøpte Virtua Tennis 3 i dag Drit kult.. 2player må vel være sykt morsomt Dumt det ikke er Online da Det er det på Xbox versonen trur jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå