Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje like greit at PC-utgaven av spillet ble utsatt? Etter hva Game Reactor fikk erfare når de prøvde ut den nesten ferdige utgaven av spillet virket det hele som en diger flopp. Av alle spill i bladet kom Assasin Creed sin beta-test ut som den største skuffelsen. Kanskje dette var grunnen til at spillet ble utsatt? Håper de andre utgavene av spillet oppnår forventingene.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at det blir dårlig, har sett alt det er av klipp og det ser helt utrolig ut egentlig. Filmene må lyve noe jævlig hvis dette blir noe dårlig. Kampsystemet ser så utrolig smooth ut og ingen fancy effekter, ordentlig hardcore realistisk kamp.

9573762[/snapback]

Har du sett den videoen av noen som spiller på TGS da? Ikke akkurat imponert over AIen, men jeg lever i håpet og tror det blir bra til slutt.

Lenke til kommentar

Sidan du ikkje svarar i den andre tråden Avean, limar eg inn eit sitat av svaret mitt i denne tråden.

Tja gode animasjoner, herlig fysikk og mulighet til å klatre hvor du vil ? Herregud Assassins Creed er jo det spillet ALLE venter på. Tviler jeg er den eneste som mener det er AMAZING.
Sant nok, er nok mange som meiner at AC blir ein av årets store titlar.
Edit: Greit AI var ræva men alle kan jo se at det ikke er ferdig kode ? Tviler på at Jayde lar spillet slippe med såpass idiotisk AI. Faktisk en av de første spilldesignerne som faktisk har peiling.

Korleis kan du seie at alle kan sjå at koden ikkje er ferdig. Lurar på kva som kvalifiserar deg til å seie noko slik?

Veit ikkje kven Jayde er, men om du meiner Jade Raymond, som er produsent, og ikkje designar. I såfall på AC. Uansett, korleis kan du lire av deg at Frøken Raymond er ein av dei første 'som har peiling' ?

Kva med... tja... Ray Muzyka, Greg Zeschuk, David Jaffe, Charles Cecil, Will Wright? Berre for å ta nokon ut av lause lufta.

Held ikkje mykje vatn desse postane dine Avean. Men det er strengt tatt ingen nyheit.

Lyst til å svare, eller spør eg vanskeleg?

Du er kjapt ute med dommedags profetiar, eller hyllest når det er eit tema du har ei formeining om. Men med ein gong nokon stillar kritiske spørsmål forsvinn du som morgon-dugg på bilruta.

Satsar på du kjem med ei oppklaring.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Edit: Greit AI var ræva men alle kan jo se at det ikke er ferdig kode ? Tviler på at Jayde lar spillet slippe med såpass idiotisk AI. Faktisk en av de første spilldesignerne som faktisk har peiling.

Han sier jo ikke at han vet at det er noe feil med koden, men at han mener at den ikke ser ferdig ut. Han har heller ikke nevnt at han er kvalifisert til å se det heller, lettere sagt så er det hans egen mening. Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...