Mevon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Absoluttspill har satt sin forhåndsbestillingstid til 28. mars. (Jeg har vel ikke lov til å linke til siden, eller? ) Hvorfor skulle du ikke ha lov til det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det mulig å få de ekstragreiene som kommer til PC på Xbox? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg er ferdig med spillet. Leenge siden! øhh.. Finnes det noe Hard? Det var veldig lett og ble veldig fort kjedlig. Lenke til kommentar
martinsoe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, det er sant. Spillet er alt for lett, også blir det fort kjedelig. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Selv om spillet er litt gammel, så lurer jeg om dere mener at spille anbefales, altså verdt pengene ? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mange som har delte meninger om spillet. Så det kommer litt ann på den som svarer tror jeg. Selv var jeg fornøyd med spillet og hadde det morro fra start til slutt. Syntes det absolutt var verdt pengene. Det kan bli litt ensformig hvis du skal gjøre alle side oppdragene i hver by, men ellers er det ingenting å klage på syntes jeg. Du finner sikkert på tilbud nå også, så det er vel ikke så alt for mange lappene du skal ut med for å skaffe deg det. Min mening er at du burde kjøpe det. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja , det er helt klart verdt pengene syntes jeg. Fantastisk bra spill! Koste meg gjennom hele spillet jeg. Råe sloss scener, frihet, bra grafikk , bra historie. I liek Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Koster nå 300 kr,,såå, så masse penger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja , det er helt klart verdt pengene syntes jeg. Fantastisk bra spill! Koste meg gjennom hele spillet jeg. Råe sloss scener, frihet, bra grafikk , bra historie. I liek Dette kan jeg skrive under på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg syns det ble altfor ensformig, så jeg kommer nok ikke til å bruke penger på det med det første. Mulig jeg hadde kjøpt det om jeg hadde finni det i ei billighylle eller lignende, men jeg gidder ikke betale trehundre kroner for å gjøre omtrent det samme om og om igjen. (: Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg er ferdig med spillet. Leenge siden! øhh.. Finnes det noe Hard? Det var veldig lett og ble veldig fort kjedlig. Finnes en hard ja. Du vet når du starter opp spillet, så kommer du til en meny med options, start simulator eller noe...også en ting til, det er den første menyen.. Uansett. Gå på options der, så finner du hard. Lenke til kommentar
pigm Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har akkuratt runnet spillet nå. Synes det var litt kjedelig og skjønte ikke slutten, helt til jeg googlet "assasins creed ending" og leste første treffet. Fant ut at det var masse jeg ikke hadde fått med meg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor særlig mail biten! hadde ikke forsøkt meg på noen av datamaskinene... føler meg litt detektiv når jeg leser :!: . særlig den som ligger i lucy' deleted items hvor de store bokstavene i den siste mailen sier "WE WILL BE THERE SOON. haha, spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå