Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Noen her som har denne achievementen? (Xbox 360 versjonen)

Hungerer of Knowledge20G - See 85% of all the memory glitches.

Kan man gå tilbake i animusen etter å ha runnet spillet, for så å spille hver enkel memoty block om igjen å få denne achievementen, eller må jeg starte ett nytt spill??

Har 980G i AC, mangler bare denne... :blush:

EDIT: Det gikk visst det ja... Fikk den ved memoryblock 2. 1000G :w00t:

Få høre!

Mangler også denne. Hva er memory glitches?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lite spørsmål angående vanskeligheten i spillet..

Jeg ikke spilt så mye, men jeg har klart det første målet mitt.. har så blitt sendt tilbake til utgangspunktet, og nå kunne jeg velge om jeg ville dra ti Jerusalem, eller Acre(?).. jeg har prøvd begge veier, men valgte hovedsakelig på veien mot Jerusalem..

Uansett; Jeg kommer til et sted på veien hvor jeg kan klarte opp i et tårn for å ta en slik "view syncronize" ..rundt tårnet står det en gjeng med vakter..

Jeg har helt ærlig veldig store problemer med å ikke dø i forsøke på å knerte disse.. jeg er relativt langt unna å klare det, også..

Men, jeg har hørt så mye om at slåssingen er så "lett" i spillet, så da lurer jeg på følgende;

1) Er det slik at det ikke er SÅ lett som mange skal ha det til..

2) Blir man bedre og tar slike letter etter hvert.. eller,

3) Er det jeg som rett og slett er dårlig og må øve mer??

Takker :)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1) Ja, det er så lett som folk vil ha det til.

2) Husker ikke om det er etter første assassins eller andre du får muligheten til "counter attack", men når du får det, er resten av spillet lett som bare pokker.

3) Istede for å prøve å løpe fra vaktene, stay and fight soldier! Det er enklere :thumbup:

Assassins Creed er av de enklere spillene fra 2007, og er dessverre ganske kort... Hvis du spiller X360 versjonen, er dette en enkel vei til 1000G.

Lenke til kommentar

1) Ja, det er så lett som folk vil ha det til.

2) Husker ikke om det er etter første assassins eller andre du får muligheten til "counter attack", men når du får det, er resten av spillet lett som bare pokker.

3) Istede for å prøve å løpe fra vaktene, stay and fight soldier! Det er enklere :thumbup:

Assassins Creed er av de enklere spillene fra 2007, og er dessverre ganske kort... Hvis du spiller X360 versjonen, er dette en enkel vei til 1000G.

Japp.. har nok fått den muligheten du nevner i punkt 2! :blush: ..synes det var lettere før! hmm.. Begynner nok å bli for gammel!

Takk for svar! Må bare sette i gang å øve mer da, sikkert! :)

Lenke til kommentar

Slik vinner du alle kamper:

Hvis du har X360 versjonen, holder du inn høyre trigger for å blokke. Hver gang en motstander går mot deg for å slå deg, trykker du raskt X knappen. Vips så er han død...

Bare gjør dette hver gang, og spillet er enkelt... Du kan joe også prøve combo kills da for litt moro :thumbup:

Beste spillet jeg spilte i 2007 (bortsett fra Halo 3...)

Lenke til kommentar
Selv om spillet var relativt kjedelig, rundet jeg (nesten fra starten av) spillet på lille julaften. Gjennom alle cutscenene rakk jeg å lese en bok!

Haha, okey :p

Kanskje noe av grunnen til at du syns det var kjedelig var at du ikke fikk med deg historien?

Lenke til kommentar
Selv om spillet var relativt kjedelig, rundet jeg (nesten fra starten av) spillet på lille julaften. Gjennom alle cutscenene rakk jeg å lese en bok!

Kanskje noe av grunnen til at du syns det var kjedelig var at du ikke fikk med deg historien?

Selv prøvde jeg å få med meg historien. Bare synd at null teksting gjerne førte til at jeg ikke fikk med meg store deler av samtalene, spesielt under research-oppdragene. Husker for eksempel at to tiggere fløy rundt meg med "I'm poor and sick and hungry"-pisset sitt mens stakkars meg prøvde å avlytte noen folk. Samtidig var cutscenene mildt sagt uengasjerende, bare lange dialoger hele veien igjennom.

Det jeg ikke liker med AC (gjemt i spoiler i tilfelle folk er lei av å lese sånt):

AC er ikke et dårlig spill, men du verden så mye mer det kunne ha vært. Andre type sideoppdrag hadde jo vært på sin plass. Blackmail, tortur, innbrudd, holde folk dinglende ned fra bygninger til de snakker, hva som helst. Utrolig skuffende at det bare skal finnes fire måter å skaffe info på. Dessuten kunne de i det minste prøvd å ha andre type sideoppdrag enn "finn x flagg og drep x tempelriddere". Det er dønn kjedelig. Kampsystemet funker. Problemet er at det blir kjedelig å sloss mot de samme typene med vakter om og om igjen. Legg til andre våpen og forskjellige ferdigheter. Ha noen vakter som faktisk ikke dør med en gang du parerer dem. Greit, det finnes noen av disse, men alt for få. Greia med å være snikmorder er jo at du ikke skal kunne slakte hele gjengen. Trodde det var et poeng at man skulle være underlegen i kamp. Hørte noe om at alle innbyggerne skulle ha egne utseender. Mulig de fikk til det, men neimen ikke når det kommer til stemmene. Utrolig at så mange mennesker sier så mye likt hele tida. "What is that fool doing?" - "When will he stop acting like a fool?" - "What a fool!", og den slags. Mye rom for forbedring på det feltet.

Nåja, selve snikmordene er morsomme nok, og det er gøy å hoppe rundt. Historien har jeg ikke altfor mye imot heller, men tviler på at AC får en ny gjennomspilling.

Endret av RevX
Lenke til kommentar

Jaja. Jeg rundet det for et par dager siden - og jeg har hatt spillet siden release. Interessen for å spille stagnerte da jeg hadde drept nummer 5, og jeg tok derfor en laaaang pause. Men nå har jeg altså rundet det, og endte opp med litt over 800 GS på dette spillet :)

Lenke til kommentar

Ja, hvis de bare hadde holdt av dette spillet litt kunne det blitt genialt. Er ikke mye som skal forandres, bare noen små tweaks.

Setter en spoilertag for sikkerhtsskyld.

Vanskelighetsgrad - "Easy" ville vært det som nå er eneste valg.

Flere dialoger - ikke vanskelig.

Unike sideoppdrag, ikke bare redde x antall innbyggere i hvert sted - Dette kalles faktisk et nex-gen spill. Alt jeg ser er fin grafikk.

Å være "usynlig" er liten vits akkurat nå, med mindre vaktene er "alert". Ideer:

Du kan ikke sprinte i byer for mer enn 3-5 sekunder; vaktene vil gå til "alert" rimelig fort.

Du kan ikke skumpe borti folk flere ganger - å dytte folk som bærer på noe trigger vaktene fortere enn svint.

Klattring på hus og vegger trigger/setter vaktene i "alert" status.

SPOILER AHEAD

Andre ting som vanskelighetsgrader: På "Hard" mister du like mye liv fra ett slag per normale vakt, som hun damen du skal drepe på et punkt.

- Hun som har kledd seg ut som franskmannen man møter i begynnelsen av spillet. Overraskende sterk hvis du ikke er klar for det.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

Kanskje grunnen til at jeg leste boken var fordi jeg prøvde å følge med i historien/scenene, men det var for kjedelig?

Dessuten vet jeg hva alt handler om, og det eneste historien klarer er at den gjør meg litt nysgjerrig på oppfølgerene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...