Vrengtpolvott Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sykt vanskelig er en stor overdrivelse. Ja, du kan lett drepe hvem som helst på gaten, ganske som GTA, men husk at hvis du dreper civilians mister du "liv". Liv er vel kanskje feil å si, ettersom "livet" ditt kun er hukommelse. Dreper du for mange civilians, blir du portet tilbake til fremtiden. Dette forandrer seg da man har spilt igjennom spillet bare så det er klart. Da kan man drepe hvem som helst, og så mange man vil uten at man blir påvirket av det Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Etter å ha lagt ned en god del timer i dette spillet, så må jeg si meg ferdig, og jeg bytter det inn mot Mass Effect. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen som vet om man kan få undertekst på Assassin Creed? Har ikke funnet det noe sted i options. Fint å få med meg hva de sier og når dialogen slutter, dialogen slutter som oftest når jeg kan bevege meg fritt, noen ganger ikke.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror det har vært nevnt før at det ikke er undertekster i spillet. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ok, det var dumt. Men får spille gjennom spillet ved hjelp av memory log og tips etc. Mister vel litt mye av historien siden jeg ikke får med meg hva de sier. Hehe Neste blir Mass Effect, håper det er undertekster i spillet! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Da var det ute en patch til ps3, bare å starte det, så kommer den opp! Gleder meg til å se om ting blir bedre... Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Etter den nye firmware updaten til ps3 har jeg ikke hatt en eneste bug i det spillet. Det pleide å fryse seg et par ganger hver gang jeg spilte, men nå har jeg ikke merka noe. Satt i nesten tre timer å spilte uten bug så jeg tror det er fiksa... Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noe nytt på patceh utenom at den fikset feilen at AC fryser på enkelte PS3 konsoller? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Yepp, nå er det nytt om patch. http://reager.no/?p=99 Det var emailen jeg fikk for bare få timer siden av Ubi support. Nå skal det bare være å starte spillet og få en mulighet til å oppdatere. - Kan trygt si at frameraten er mer stabil nå etter oppdateringen. Endret 1. desember 2007 av Ramius Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Egentlig merket jeg ikke noe veeldig mye bedre framerate, men spillet fryser iallfall ikke, det er digg! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Typisk at den kommer dagen ETTER jeg runder spillet. Jaja spillet skal byttes inn uansett Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror denne linken inneholder svaret http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ikke sist jeg sjekket, bildet er tatt fra den sia, men fant ikke forklaring til akkurat det bildet. EDIT nvm så det nå ... Block of wrigting, skulle ha skjønt det:P Endret 4. desember 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Patney Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det bare jeg som synes dette spillet er litt dårlig? Det er sånn at det virker veldig digg når man først spiller det, men jeg gikk ærlig talt lei etter fire timer. Da spilte jeg heller bioshock :') Altså, jeg hadde hørt at det var repetivt, og det trodde jeg på. Så prøvde jeg det hos en venn litt, og da ble jeg usikker på om det var bra eller ikke. Så fikk jeg prøve masse senere, og med en gang tenkte jeg "kanskje jeg tok feil? Kanskje det faktisk er mye å gjøre, kanskje det er digg?" Så etter å ha spilt i noen timer, ble jeg lei av alle de kjedelige, lange scenene, og det utrolig lite varierte gameplayet. Jeg liker scener i spill, men de i Assassins Creed var så lange og uinteressante (og ikke mulig å hoppe over ). Og jeg har hørt folk prate om "blablabla mye å gjøre går aldri lei", men lol det er jo feil. Samle noen kjedelige flagg, drepe femten tempelriddere ellernoe, redde folk, det blir for lite. Og det å hoppe fra tak til tak for moro skyld er bare virkelig gøy i begynnelsen det og. OG FOR MYE BLOOM seks av ti får det av meg Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Spillet er fett helt til litt ltit etter at du har fått kaste kniver. Etter det blir det det samme ooom og om igjen. Er helt ening, spillet er altfor ensformig. Virker som de stoppet med å tenke på nye ting etter enstund og bare fokuserte på å bli ferdig med landskap osv. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg vil sitere meg selv fra en annen tråd. Da var Assassin´s Creed gjennomført her hjemme. Kan tenke meg at jeg ligger på mellom 15- og 20 timer spilletid. Jeg er i stand til å se kritikken dette spillet har fått med tanke på mye repeterende gameplay og oppdrag, men jeg mener det blir utrolig feil hvis det skal blende oss for det alt det vakre og intuitive dette spillet innehar. Historien appellerte til meg fra første minutt hvor vi fikk inntrykk av at utviklerene virkelig har brukt mye tid på å trekke inn mye samfunnsfaglige referanser, Machavellisk kunst i ypperste klasse, moral, etikk og ikke minst vil er jeg imponert over at de ikke falt i fella ved å lage en kvasi-filosofisk fremstilling av de slemme guttas visjoner. En bør jo sitte inne med en viss tyngde for å plukke opp alle subtile detaljene, og uten å spolere vil jeg påstå at dette tar helt av på slutten. Dette spillet har tatt spillverdenen ett steg videre i riktig retning. Det å trekke inn alt fra moderne ekstremsport (Parkour) til dype referanser fra bibelen, gresk mytologi, middeladeren, samtidshistorie, filosofi osv ...er noe jeg virkelig har satt stor pris på under dette spillet. De har lagt ned mye arbeid får å få byene relativt autentiske til tiden vi spiller i. Helheltsinntrykket blir bare overveldene. Når jeg opplever slik kunst har jeg lite problemer med å løpe samme oppdrag et par ganger, forsere lett slåssing og dytte litt vel mange tiggere av veien. Det gleder meg at Assassin`s Creed vil være en trilogi. Det er mange spørsmål jeg gjerne vil ha svar på etter slutten de ga oss. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå har Zero Punktuation reviewet Assassin's Creed.....HER...enjoy. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg fant akkurat ut at jeg kan gå ut av den greia man ligger i på forskningslabben og gå rundt! Stilig. Jeg har mitt eget rom, dusj og seng Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå har Zero Punktuation reviewet Assassin's Creed.....HER...enjoy. HA HA HA!! :!: Aldri hørt om Zero Puktiation før, men dette var jammen meg moro!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå