Vrengtpolvott Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fikk combokill achievementen nå, så man trengte heldigvis ikke å ha det i en enkel kamp. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fikk combokill achievementen nå, så man trengte heldigvis ikke å ha det i en enkel kamp. Hvilken memory block spiller du på? Tror kanskje man slår for hardt og er for god til å greie det på memory block 6 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det var faktisk å block 6 jeg gjorde det Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvor kan man lese om disse achievementene? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Xbox 360 Achievements Der står alle achievementsene til AC og alle andre 360 spill Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mangler bare: Personal vandetta Keeper of the Lions Passant Keeper of the Four Gospels Keeper of the Crescent Hungerer of Knowledge Conversationalist Eagle's Dive The hands of a Thief Keeper of the Black Cross Keeper of the Order Keeper of the 8 Virtues Er det mulig å skaffe seg disse uten å måtte starte en ny save? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Xbox 360 Achievements Der står alle achievementsene til AC og alle andre 360 spill Vrengty, hvor er din gamle avatar? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hehe, nei, si det Ble lei den gamle avataren min, så skiftet noe Fallout relatert Hvor er din? Kjenner deg jo ikke igjen lenger Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hehe, nei, si det Ble lei den gamle avataren min, så skiftet noe Fallout relatert Hvor er din? Kjenner deg jo ikke igjen lenger Prøver ut en ny en, av en kompis av meg ^^, Nei, kommer nok tilbake med Billy Talenten min ja <3 Etter jul.. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hvor får jeg nye kaste kniver? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hvor får jeg nye kaste kniver? enten må du tilbake til landsbyen din, eller så kan du stjele dem fra thugs, det er sånne svære kraftige dudes med "lue" eller wootever:p Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hm, har ikke sett noen thugs enda. Ligner de på sånne vigelantes (eller no) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De er litt tjukke karer som går rundt, man kan lock-on på de, så de er enkle å skille ut ifra resten Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fant en PÅ coveret av spillet står det "use a wide range of medival weapons". Er shortblade, hidden blade, sword og kaste kniver wide range? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er vel ikke akkurat det, men poenget med det som står bak på coveret er jo at det skal få folk til å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 jaja, men ganske overdrevet da. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg spilte ferdig Assassin's creed i går og må si at slutten var litt skuffende Jeg er sikkelig lei av hvert nye spill i dag skal ha med noe om konspirasjoner og templars Slutten i dette gjorde meg mer frustrert siden var ikke en slutt i hele tatt. Du får bare vite hvor neste spill skal handle om -.-' Og sis boss kampen var forferdelig lett =/ Håper at de er raske med å lage neste spill, blir lei av spill som jeg vente år og dag for (Dømmefall!*rister neve*) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har ikke AC så bare lurer på en ting, kan man drepe hvem som helst på gaten? Som på GTA? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ja, de fleste hvertfall, men sykt vansklig da dem løper ifra deg Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sykt vanskelig er en stor overdrivelse. Ja, du kan lett drepe hvem som helst på gaten, ganske som GTA, men husk at hvis du dreper civilians mister du "liv". Liv er vel kanskje feil å si, ettersom "livet" ditt kun er hukommelse. Dreper du for mange civilians, blir du portet tilbake til fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå