Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
absoluttspill.no, leverte de assasins creed på release date ?

Mitt kom dagen før, altså onsdag. Gamezone var de som leverte alt for tidlig, jeg syns det ødelegger litt - og ser gjerne at det bøtelegges. Om man ikke skjønner hvorfor dette er negativt, tenk deg om to ganger før du svarer.

Lenke til kommentar

Mitt kom dagen før, altså onsdag. Gamezone var de som leverte alt for tidlig, jeg syns det ødelegger litt - og ser gjerne at det bøtelegges. Om man ikke skjønner hvorfor dette er negativt, tenk deg om to ganger før du svarer.

Bedre å få det en dag for tidlig enn en dag for sent vel?Gamezone og enkelte andre (nett)butikker sender sikkert spillet av gårde igod tid,kan f.eks dukke opp forsinkelser i postgangen e.l.Jeg fikk mitt dagen før release fra Absoluttspill.no,mulig det kan variere hvor i landet man bor også mht når man mottar det?Men er forsåvidt enig i at alle burde utgitt/solgt spillet på samme dato.

Lenke til kommentar

Tror ikke du hadde sakt nei takk til og få det noen dager før du heller.

så lurer på om du hadde sakt det samme om det var du som hadde fått spillet alt for tidlig? ; )

Lenke til kommentar

Hva faen, nå skjedde det noe rart her. :dontgetit: I går tok jeg alle de utkikkspostene overalt og fikk achievements for det. Jeg tok også og redda alle folka i Acre og Jerusalem og fikk achievements for dette også. Så stakk jeg til Damascus og fikk lagra spillet før jeg avslutta. Men når jeg fyrte opp nå så starta jeg i Jerusalem og alle de folka jeg redda og utkikkspostene er kommet tilbake igjen. =/ Har fortsatt achievementsene og alt. Noen som har opplevd det samme? Gidder ikke gjøre det på nytt igjen for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Mener jeg leste en plass at det var en achievement å drepe 100 soldater uten å dø, stemmer det?

Har sikkert drept over 200 folk nå uten å få noe :ermm:

JAd stemmer,Eagles will achievementet skal du få når du dreper 100 motstandere uten å dø.Har selv ikke kommet så langt enda.Vet ikke om det må være spesifikke fiender du må drepe siden du ikke har fått dette.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg ikke har drept 100 enda, jeg telte ikke underveis :cool:

Anyway, "Enemy of the poor", hva går den ut på? "Grab and Throw 25 Harassers"?

Når de uteliggerne kommer så tar du å graber de og dytter de vekk

Okey, takk :thumbup:

Tabbet meg ut her, hadde faktisk fått "Eagle's will" allerede :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at man må få alle combokillsene i en egen kamp, stemmer dette eller er det gjennom hele spillet?

Det er jo bare tøvete hvis det stemmer! Du vil kanskje klare å få combokill 50% av gangene hvis du er heldig, og da betyr det at du må fighte 100 stykker eller mer på en gang.. Jeg sleit litt for å få 25 motstandere i en og samme kamp (Eagle's Challenge)

I tillegg:

"21. Eagle's Dive

Perform 50 Combo Kills in Fights." Fights.. som i flertall.

Hadde det stått "Perform 50 combo kills in a single fight" e.l så hadde det vært noe annet. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...