Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Synes forventningene til dette spillet er for stort. Game Reactor fikk prøve ut den nesten ferdige utgaven av spillet, og ut fra det de sier imponerer ikke spillet stort. De omtaler kampsystemet som svært skuffende. Fiendene står i ro og venter på at du skal slå de, eller så kommer de med slag som du lett kan parere. Kampsystemet blir fort ensformig og enkelt. Den store friheten som de lover deg er der, men du sitter hele tiden med følelsen av å bli ledet frem til målene dine. Grafikken er mye dårligere enn det som er vist, og spillet sliter dessuten svært med å holde framraten oppe.

 

Game Reactor sin konklusjon er basert på at Assasin Creed så langt blir årets skuffelse, og at de har mye, mye jobb å gjøre dersom spillet skal oppfri forventningene.

 

Folk lar seg for lett lure av visningene på E3 eller i andre snutter. Game Reactor hadde også store forventinger til spillet før de selv fikk prøve det. Jeg har selv latt meg lure av E3 demoer og andre snutter før utgivelse som har gitt meg et mye bedre inntrykk av hva spillet egentlig er. Et godt eksempel på dette er E3 snutten av Brothers in Arms.

9363283[/snapback]

 

 

*holde seg for øyrene* lalalal...lalalala

 

dette blir årets spill..vertfall for meg etter att rockstar ga oss den ubehagelige nyheten..håper da inderlig att dette spillet ikkje skuffer, og det virker som Jade Raymond veit kva ho vil og ho let nok sikkert ikkje spillet lanserers med feil eller mangler..:)

 

må beholde troen på ubidama folkens..:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler sterkt på at det blir dårlig, Jayde kvalitetssikrer sine spill godt. Du ser det bare på animasjonene, lydene, musikken og det visuelle. Er ingen spillutviklere før som har vært i nærheten før. Tror det har MYE med å gjøre at hun er ei kvinnelig utvikler. De legger seg mer opp i detaljer som andre overser.

9361350[/snapback]

 

Valve.

9361360[/snapback]

 

Valve ? Med sine FPS spill .... jaha det er vel rimelig umulig :o

9363349[/snapback]

 

Valve har en utrolig høy standard når det kommer til alt det der, de har også den beste lipsyncen og facial animasjonene så langt. Grafikken er også veldig bra til dagens standard, selv om spillet kom ut for flere år siden. Musikken er fantastisk og treffer slående til actionnivået og feelingen spillet gir.

Lenke til kommentar

Jeg har store forventninger som de fleste har, men jeg lar ikke Game Reactor forandre min mening om spillet. Etter det jeg har sett av spillet, så ser det utrolig bra ut med mange nye elementer som ikke har blitt brukt før. Jeg blir å kjøpe spillet, så kan jeg finne ut om det er en skuffele eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg stusser også litt på hvordan de kan ha en såpass dårlig forhåndsomtale når alt det andre vi har sett av spillet virker såpass godt gjennomført og faktisk ganske ferdig. Og demoene vi har sett har jo vært ganske glatte og sett pene veldig ut så det virker jo mystisk om alt sammen bare har vært en illusjon...

Lenke til kommentar

Ja, jeg har egentlig bare hatt positivt inntrykk av gameplay filmene. Så lenge grafikken ikke er dårligere enn i dem, er jeg fornøyd. Og det at det ikke finnes så veldig mange forskjellige komboer og slag er ikke så veldig rart, siden spillet er fra utviklerne av prince of persia: SoT, og man kan trekke flere likheter mellom spillene. Det at det var få triks og det at fiendene gjør lite motstand, var et av dem, men kampene var underholdende likevel i PoP.

Lenke til kommentar

En ting som kunne gjort slossesystemet bedre er å få vaktene til å virke mer nølende når de står rundt Altair, på den måten vil man tenke at de ikke tør å angripe og venter på en åpning istedenfor. De er tross alt dårligere til å sloss, og antakeligvis mindre erfarne. Syntes uansett at spillet ser fint ut og at det kommer til å bli en suksess, men det er et spill som man må prøve å spille litt elegant selv for at det skal se smooth ut. Det gjelder forsåvidt de fleste spill. Vi prøver alle å få Agent 47 til å se ekstra kul ut når vi skal til å snike oss inn uten å løse ut alarmer eller drepe samtlige som befinner seg på banen, eller hva?

Lenke til kommentar
PC vil nok bli den beste av de, tenker litt på kontrollene også som vil bli bedre med mus. Ellers ville jeg valgt PS3 utgaven.

9277627[/snapback]

 

Trur ikke PC Versonen blir den beste! Det er nok vanskeligere å bruke Mus og Tastatur enn Kontrollen til PS3 eller Xbox. Grafikken blir nok langt bedre på PS3 og Xbox360.

 

Noen som vet om collectors edition er en metallboks med spillet og ekstra snacks?

9282020[/snapback]

assassins-creed-collectors-edition-box-set.jpg

 

Pris: 700-800 kroner

Dato?? Når kommer den?? Kan man få kjøpt den i vanlig spill butikk? EBGAMES..

 

Det følger med en tinnboks, en figur av Altair, masse filmer om hvordan spillet ble lagd, mini strategi guide og noen Penny Arcade comics.

 

Hva er Penny Arcade comics?? Spillet følger vel med?? Følger det med eller ikke?

9297836[/snapback]

 

 

Det er denne pakken man får når man bestiller coll. edt. fra absoluttspill.no?? hvis jeg får den vanelige så klikker jeg :cry: synes det var litt billig for collectors edition, men noen som vet?

 

Tror det er det, men vil helst være helt sikker, gleder meg sykt til det spillet der!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...