Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Uansett, går det ann å se alle de mulige achivements'a?

Ja, det kan du, feks ved å klikke opp "compare games" med en på vennelista di som har spillet, så kan du hvilke du har og han mangler.. Jeg mangler mange, så må nok spille gjennom på ny til helga!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AC er et veldig bra spill, men jeg synes det blir for ensformig i lengden. Etter å ha drept 5 av de 9 ble jeg lei. Man må jo gjøre akuratt det samme før man får drept de; hente info osv.

Dessuten, spillet henger seg noen ganger. Plutselig så bare fryser bildet, mens lyden er der fortsatt. Irriterende.

Jeg spiller det på PS3, har ikke fått prøvd det på X360. Noen som vet om noen forskjeller?

Lenke til kommentar
Nettopp spilt gjennom AC, og herregud for en fantastisk rå slutt det var! Gleder meg sykt til neste spill i serien! :)

Helt enig!

Hadde det utrolig morsomt gjennom hele AC, definitivt ett av de bedre spilla i år. Det eneste som irriterte meg var at de samma stemmene gikk omgjen og omgjen når du gikk rundt i byene, veldig lite variasjon på det.

Håper vi får vite litt mer om Desmond i de neste spilla(Hvis de skulle komme) :)

Lenke til kommentar

Ja, det kan du, feks ved å klikke opp "compare games" med en på vennelista di som har spillet, så kan du hvilke du har og han mangler.. Jeg mangler mange, så må nok spille gjennom på ny til helga!

Hvor gjør man det? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Du vet det bare er på xbox360?

Siden du faktisk kun har PS3 i signaturen :]

Lenke til kommentar
Jeg merker at AC er et elsk-hat spill. :p

Jeg for min del elsker det. :!:

Samme her, og jeg synes ikke det er veldig mange som har spilt det som hater det. Det virker faktisk som om de fleste som hater det faktisk ikke har gjort annet enn å lese noen dårlige anmeldelser og så har de hivd seg på bølgen..

Lenke til kommentar

Trykk på "Xbox Live" knappen, og gå inn på en av vennene dine, og ta "Compare games" og velg så Assassin`s Creed.. Da kan du ikke bare sammenligne dine achivements mot din venns, men også lese hvordan du tar alle. Bortsett fra noen "hemmelige".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...