Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har funnet noe som kan være nyttig for de fleste: kart over alle flagg og templars Jeg må logge inn for å få se hvor flaggene er? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Teit med ingen tekst! Skjønner lite av all snakking i spillet! Ødelegger all moroa Yeah, yeah, da er vi to med nøyaktig samme problem - hint hint. Det er forøvrig lurt å ha det i bakhodet når man skal kjøpe spill fra Ubisoft. Tror aldri jeg har opplevd at noen spill fra dem har blitt tekstet, bortsett fra Rayman. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Veit det, men ble så fristet av spillets tidsepoke. Og ikke minst deres spillestil... Vurderer å sende mail til dem og klage Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du kan jo eventuelt starte med å se litt rundt i Ubisofts forumer. Jeg regner med at de har egne klage-kategorier der Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Har funnet noe som kan være nyttig for de fleste: kart over alle flagg og templars Jeg må logge inn for å få se hvor flaggene er? Virker som om linken døde.. jaja, lagret alle bildene, Endret 21. november 2007 av raid2 Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tar et lite spørsmål her, for å finne ut hvor hovedmålet ditt er, så må man jo igjennom "interrigations". Det pleide å vise på mappet hvor man fant disse, men nå gjør det det ikke mer. Springer rundt i byene, men finner ingenting :/ Hjelp noen? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du må klatre opp i tårnene rundt i byene for å få opp oppdrag som du kan fullføre. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har klatret opp i alle tårnene og synchronisert, men det dukker ikke opp noenting på kartet. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det skal komme opp på kartet, hvis ikke så vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kan hende du må skru på så kartet viser alle symboler å meldinger. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har klatret opp i alle tårnene og synchronisert, men det dukker ikke opp noenting på kartet. har du vært i rich part av byen og? finn deg ett tårn der, og så ser du hva som skjer videre Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvis man hører etter hva fyren i Assassin's bureu sier så pleier han å nevne hvor man bør gå for å finne folk som vet noe om målet ditt... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 LINK Disse folka gir ps3 versjonen ganske mye mer enn 360 versjonen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Who gives a tiny rats ass what some people gave PS3 or 360? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 LINKDisse folka gir ps3 versjonen ganske mye mer enn 360 versjonen Det betyr at spilla til 360 holder et høyere nivå () Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hehe, kan stemme det I take no sides! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Huff og puff, dette spillet lagger. Men FOR en opplevelse! Må bare være et spill i historien som overgår slossesystemet med sverdene i dette spillet, og det er . Eller, de står likt. Endret 21. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Men noe jeg synes fortsatt er merkelig er at Gamer.no ikke har kommet med sin anmeldelse av AC. Dette er jo tross alt et av storspillene i vinter! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sorry for at jeg ikke ha vært med folkens, har vært for opptatt med å spille AC. Fikk det på tirsdag morgen, har drept 5 av 9. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 For et sykt spill! Kjøpte det i går og satt å spilte i 4-5 timer. Jeg digger det! Har vel drept 3 eller 4 av ofrene mine hittil (skal ikke rushe så mye i dag). Har drept han i Acre og han i Jerusalem og en eller to til, hvilken har jeg kommet til da? Hukommelsen svikter.. Uansett, går det ann å se alle de mulige achivements'a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå