Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Du må drepe alle som følger etter deg, er dessverre kun en måte å komme seg igjennom slutten - å sloss for harde livet. Strider veldig imot tidlige utsagn fra Jade, som sa spillet skulle passe for alle, både de som foretrakk sniking eller slåssing.
Du trenger ikke akkurat sloss så veldig mye i spillet. Alt er opp til en hver person å avgjøre hvordan de vil spille spillet. På slutten må du sloss ja, men litt påtvunget slossing kan nok en hver person leve med.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sup, lurer på noen ting.. vet ikke helt om dette er spoiler.. Men skriver det som spoiler uanz..

SPOILER:

Når jeg har runda spillet. For å freeroame, må jeg velge ett memory og se introen på det og SÅ gjøre det jeg vil? Synes dette var litt tungvint. Går det ikke ann å forsette på ett annet vis? Har lyst å samle flag osv,, men mista litt lysten etter at det var så tungvint ... For når jeg "loader" et mission / memory så kommer det jo quests opp.. Vet jeg ikke trenger å gjøre dem osv, men er plagsomt :p for jeg har jo gjort alt fra før.. Og viss jeg loader fra feks memory 6 som er kjekkest, med tanke på at Altair har alt av equipment. Blir flaggene jeg tar der savet fra hver gang jeg spiller? :S litt forvirra

Lettforklart: Vil egentlig bare forsette fra der spillet slutter:P slik at alle targeta er døde osv.. Går det? :S Eller må man loade et memory og forsetter derfra?

Endret av evvan
Lenke til kommentar
Sup, lurer på noen ting.. vet ikke helt om dette er spoiler.. Men skriver det som spoiler uanz..

SPOILER:

Når jeg har runda spillet. For å freeroame, må jeg velge ett memory og se introen på det og SÅ gjøre det jeg vil? Synes dette var litt tungvint. Går det ikke ann å forsette på ett annet vis? Har lyst å samle flag osv,, men mista litt lysten etter at det var så tungvint ... For når jeg "loader" et mission / memory så kommer det jo quests opp.. Vet jeg ikke trenger å gjøre dem osv, men er plagsomt :p for jeg har jo gjort alt fra før.. Og viss jeg loader fra feks memory 6 som er kjekkest, med tanke på at Altair har alt av equipment. Blir flaggene jeg tar der savet fra hver gang jeg spiller? :S litt forvirra

Lettforklart: Vil egentlig bare forsette fra der spillet slutter:P slik at alle targeta er døde osv.. Går det? :S Eller må man loade et memory og forsetter derfra?

må nok dessverre gjør det ja :(

Endret av ghffgfe
Lenke til kommentar

SPOILER:

må nok dessverre gjør det ja :(

Awwwwww,, det var litt tåpelig synes jeg.. Men var kjekt så lenge det varte da :p

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva andre mener, men jeg syntes AC blir behandla litt urettferdig egentlig. Hele spillet er jo nærmest revolusjonært, ikke historien men måten man spiller på. Slossystemet er relativt vanskelig, men det ser jo ut som noe fra en film. Freerunning delen er jo helt sjuk når man tenker på det. Jeg kan anbefale å klatre opp på katedralen i Acre og følge med på hendene hans og hvor bra det er lagd. Det ser jo virkelig ut som om han tar tak i kanten.

Jeg driver å samler flagg osv, men jeg tar det mest mens jeg klatrer viewpoints. Sinnsykt morsomt å bare klatre rundt. Har funnet 12 templars eller noe sånnt noe så jeg har litt å drive med for å si det mildt. Dette spillet kommer nok til å vare noen uker til for min del i alle fall og det er sjeldent i disse dager. Er enig i at det er litt irriterende å måtte se på cutscenes hver gang man skal starte spillet, men velger man den memory cell greia der man har alt utstyret er det jo verdt det.

Lenke til kommentar

Helt æresord seriøst ti kniver i hjertet.... Det beste jeg liker med spillet er det at han mister balansen på takkantene og akkurat greier å trekke seg inn igjen så man ikke faller ned. Det gjør hele spillopplevelsen veldig bra! Enig med Kvass. Er virkelig noe nyskapende og revolusjonært. Hvilket spill er det som kan "sammenlignes" med AC? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...