raid2 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Spiller på en gammel crt.. ganske stor dog Noen som vet hvordan man får achievementet "Eagle's dive" ? Jeg vet at man skal drepe 50 stykker med "combo kills", men hva i alle dager er et "combo kill" ? Har drept relativt mange med counter-attack, så tviler på at det er det det er snakk om... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvordan så det ut inni huset?Ikke mye å skryte av akkurat. Veggene nle gjennomsiktige og jeg kunne ikke komme meg ut. Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Spiller på en gammel crt.. ganske stor dog Noen som vet hvordan man får achievementet "Eagle's dive" ? Jeg vet at man skal drepe 50 stykker med "combo kills", men hva i alle dager er et "combo kill" ? Har drept relativt mange med counter-attack, så tviler på at det er det det er snakk om... Ja, jeg lurer også på dette. Fikk den i stad men vet ikke helt hva jeg gjorde for å få den, bare drepte jeg ^^ Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Spiller alle her på HD tv'er? Jeg giiiiiiiiir opp med dritttven vår. Vil ikke ødelegge stemningen. Jeg spiller på 32" Sony Wega CRT-TV med kompositt-kabel (vanlig gul RCA videokabel). Går forsåvidt greit, men det blir litt dårlig med komposittkabel, som gjør at den lille skriften blir uskarp. Det blir mye bedre med s-video-kabel eller komponent-kabel. Jeg vurderer å vente med å spille til jeg får Sony Bravia HD-TV'en i hus. (ja, her går det i Sony når det gjelder skjermer og konsoller ) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Skriftene OVERALT er utydelige hos meg. Helt skummelt. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, jeg lurer også på dette. Fikk den i stad men vet ikke helt hva jeg gjorde for å få den, bare drepte jeg ^^ Om jeg ikke har misforstått det helt, så er en kombo-kill når du angriper, for så å angripe igjen idet sverdet treffer motstanderens sverd or dette resulterer i at han dør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Spiller alle her på HD tv'er? Jeg giiiiiiiiir opp med dritttven vår. Vil ikke ødelegge stemningen. Nei, jeg spiller på en 28 " thomson. er vel en 4-5 år nå. Uten hd og noe sånt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 jøss...28" thompson er vel nyaktig samme tven som eg bruker..den gjør jobben synes nå eg da.. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fikk beskjed av han kongen i Maysaf og besøke alle lederne i "bureau" i alle 3 byene, har nå gjort det men får ikke opp hva jeg skal gjøre. Har blitt ferdig med alle view og gislene på en by, men ingenting nytt dukker opp. Noen som har kommet så langt? Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fikk beskjed av han kongen i Maysaf og besøke alle lederne i "bureau" i alle 3 byene, har nå gjort det men får ikke opp hva jeg skal gjøre. Har blitt ferdig med alle view og gislene på en by, men ingenting nytt dukker opp.Noen som har kommet så langt? Har du drept de du skal i de byene? Ellers skal du tilbake til Masyaf Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har nå drept 4/9 og sliter litt. Har vert i alle byene å fått "oppdrag", men ingenting kommer opp på kartet som jeg kan investigate. Tatt alle viewpointsa, og redda alle citizensa, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Dette spillet er utrolig morsomt, og jeg er utrolig fornøyd med kjøpet av det Designet på områder og byer er utrolig bra, det kan til tider føles som om du er der. Etter min mening er det laget alt for få spill om middelalder temaet som omhandler "The Holy Land", heldigvis kom Assassin's Creed Endret 18. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 kan ikke ubi få **** i gir å utgi det til pc, det er så vitt jeg klarer å holde meg selv unna å lese alle spoilerne. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Utvilsomt et meget bra spill.. Men er det andre som synes det er rart at det mangler undertekster? Hender jeg må spille med litt lav lyd og da er det ofte litt vanskelig å få med seg akkurat hva som blir sagt. Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 FY ****! Dette er bare rett og slett et helt sjukt spill. Fantastisk å bevege seg rundt på takene, og får en god følelse når man tar en "Leap of Faith". Anbefaler å prøve det fra det høyeste tårnet i Acre, nede ved sjøen. Fantastisk slåssing, og det er deilig å bare komme med den skjulte kniven og hoppe på dem bakfra. Har også opplevd frysing. ----------- SPOILER? Hva bør man gjøre når det kommer sånn blått sånn at du er intet liksom? Bør man bare springe fremover eller er det noen som vet om en kjappere måte? SPOILER SLUTT ------------------ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 -----------SPOILER? Hva bør man gjøre når det kommer sånn blått sånn at du er intet liksom? Bør man bare springe fremover eller er det noen som vet om en kjappere måte? SPOILER SLUTT ------------------ Det er bare loadingen Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Utvilsomt et meget bra spill.. Men er det andre som synes det er rart at det mangler undertekster? Hender jeg må spille med litt lav lyd og da er det ofte litt vanskelig å få med seg akkurat hva som blir sagt. Alle spillene fra Ubisoft mangler alltid undertekster, til stor irritasjon for meg som hører dårlig. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Utvilsomt et meget bra spill.. Men er det andre som synes det er rart at det mangler undertekster? Hender jeg må spille med litt lav lyd og da er det ofte litt vanskelig å få med seg akkurat hva som blir sagt. Alle spillene fra Ubisoft mangler alltid undertekster, til stor irritasjon for meg som hører dårlig. Enig i at spillet burde hatt undertekster, spesielt med tanke på de som måtte høre dårlig, men også for at det ikke alltid er like lett å oppfatte hva som blir sagt uansett hvor godt man hører. Kan ikke se noe argument for å ikke ha undertekster, dette kan ikke koste stort. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Enig.. Jeg har riktignok god hørsel, men kunne godt tenkt meg undertekster likevel.. Skuffende av Ubisoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå