Slu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Takk, Stikko... Spoiler, please? Uansett. Jeg har vært på mange steder nå ( ikke EB games, og ikke Spaceworld ennå) - dvs Musikkverket og lignende. Det plager meg noe vanvittig at disse butikkene ikke har Assassin's Creed. Det står jo den 15., er det ikke den 15. idag? Lol. Skal uansett sjekke ut EB games og Spaceworld nede i byen. Forhåpentligvis vandrer jeg ut med et glisende smil og et eksemplar av Assassin's Creed i hånden. Jeg så Crysis på Expert - men ikke AC. Vil ha AC! Endret 15. november 2007 av Slu Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Beklager at jeg spør om mye dumt, men Hva var oppdraget hans? Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Beklager at jeg spør om mye dumt, men Hva var oppdraget hans? Spill begynnelsen av spillet heller.. Eller se begynnelsen på youtube.. Er skikkelig spoiler foresten Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan pickpokcketer du noen, for å få de kasteknivene måtte man visst pickpockete sånne feite menn med "ammo-belte" Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Når det gjelder eagle vision. Hva betyr de forskjellige fargene? Hvit er vel "venner". Hva er rød, blå og grønn(?)? Lenke til kommentar
r88 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan pickpokcketer du noen, for å få de kasteknivene måtte man visst pickpockete sånne feite menn med "ammo-belte" Hvordan gjør man det? Pickpockete utføres slik: Trykk venstre trigger for å komme i "fokus-modus" på en av disse kraftige karene med skinnklær som lyser opp. Da endrr kameravinkelen seg litt, og du går etter fyren, og får opp "pickpocket" på B/O knappen, hvor du da må manøvrere deg i posisjon mens du holder inne eller trykker på knappen slik at hånda til Altair klarer snik til seg knivene, eller eventuelt andre ting man skal pickpockete. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Yes! EB games hadde det ikke, men Spaceworld hadde det! Lenke til kommentar
r88 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Yes! EB games hadde det ikke, men Spaceworld hadde det! Gratulerer! Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere som har spilt det en stund nå, hva er deres mening om det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Sålangt _veldig_ fett. Anbefales. (Spilt ca 2 timer.) Endret 15. november 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bestilt på AS Hvor lang tid vil det ta å få det? Hvordan kan jeg sjekke om det er sendt? Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 hvor mye kosta det på Spaceworld da? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan pickpokcketer du noen, for å få de kasteknivene måtte man visst pickpockete sånne feite menn med "ammo-belte" Hvordan gjør man det? Pickpockete utføres slik: Trykk venstre trigger for å komme i "fokus-modus" på en av disse kraftige karene med skinnklær som lyser opp. Da endrr kameravinkelen seg litt, og du går etter fyren, og får opp "pickpocket" på B/O knappen, hvor du da må manøvrere deg i posisjon mens du holder inne eller trykker på knappen slik at hånda til Altair klarer snik til seg knivene, eller eventuelt andre ting man skal pickpockete. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nå har jeg samlet 20 av 20 flagg i Maysaf Lenke til kommentar
r88 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Dere som har spilt det en stund nå, hva er deres mening om det? Ikke lenge igjen. Et av de mest underholdende spillene noen sinne. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er jævlig bra. ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bestilt på AS Hvor lang tid vil det ta å få det? Hvordan kan jeg sjekke om det er sendt? I morra om du er heldig. For meg ble det sendt 17:00, så hadde jeg det neste dag Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Arrg, erger meg at jeg må vente til det kommer til pc. VIL HA 360!! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kjøpte mitt på Free recordshop i 15. tiden idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå