Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Takk, Stikko... :( Spoiler, please?

 

Uansett. Jeg har vært på mange steder nå ( ikke EB games, og ikke Spaceworld ennå) - dvs Musikkverket og lignende. Det plager meg noe vanvittig at disse butikkene ikke har Assassin's Creed. Det står jo den 15., er det ikke den 15. idag? Lol.

 

Skal uansett sjekke ut EB games og Spaceworld nede i byen. Forhåpentligvis vandrer jeg ut med et glisende smil og et eksemplar av Assassin's Creed i hånden. :)

 

Jeg så Crysis på Expert - men ikke AC. Vil ha AC!

Endret av Slu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan pickpokcketer du noen, for å få de kasteknivene måtte man visst pickpockete sånne feite menn med "ammo-belte" :p Hvordan gjør man det?

 

Pickpockete utføres slik:

Trykk venstre trigger for å komme i "fokus-modus" på en av disse kraftige karene med skinnklær som lyser opp. Da endrr kameravinkelen seg litt, og du går etter fyren, og får opp "pickpocket" på B/O knappen, hvor du da må manøvrere deg i posisjon mens du holder inne eller trykker på knappen slik at hånda til Altair klarer snik til seg knivene, eller eventuelt andre ting man skal pickpockete.

Lenke til kommentar
Hvordan pickpokcketer du noen, for å få de kasteknivene måtte man visst pickpockete sånne feite menn med "ammo-belte" :p Hvordan gjør man det?

 

Pickpockete utføres slik:

Trykk venstre trigger for å komme i "fokus-modus" på en av disse kraftige karene med skinnklær som lyser opp. Da endrr kameravinkelen seg litt, og du går etter fyren, og får opp "pickpocket" på B/O knappen, hvor du da må manøvrere deg i posisjon mens du holder inne eller trykker på knappen slik at hånda til Altair klarer snik til seg knivene, eller eventuelt andre ting man skal pickpockete.

 

Takk skal du ha! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Bestilt på AS :):D Hvor lang tid vil det ta å få det? Hvordan kan jeg sjekke om det er sendt? :)

 

I morra om du er heldig.

For meg ble det sendt 17:00, så hadde jeg det neste dag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...