Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Tilbake til spillet:

Eg har tatt hånd om mål nr.1. Men eg er redd for at eg allerede har sett/prøvd det meste som spillet har å by på. Dere som har komt litt lenger, skjer det noe nytt etterkvart?

Nye våpen, nye ferdigheter (pickpocket, tacle, throwingknives)

Men ja, det er ikke såå mye man faktisk må gjøre. Jeg er bare på nr2, men merker at

man stadig får flere ting man kan gjøre :]

Trur man blir bedre til å klatre etterhvert også.

Lenke til kommentar
Tilbake til spillet:

Eg har tatt hånd om mål nr.1. Men eg er redd for at eg allerede har sett/prøvd det meste som spillet har å by på. Dere som har komt litt lenger, skjer det noe nytt etterkvart?

Nye våpen, nye ferdigheter (pickpocket, tacle, throwingknives)

Men ja, det er ikke såå mye man faktisk må gjøre. Jeg er bare på nr2, men merker at

man stadig får flere ting man kan gjøre :]

Trur man blir bedre til å klatre etterhvert også.

Ja har lest man får nye gloves.. som gjør at man får bedre tak og det kan dermed være lengre avstand fra hver ting du klatere på (litt dårlig fortalt) :p Noe i den duren.. :)

Lenke til kommentar

Hoho, makan til kult spill. Fant endelig katedralen i Acre, altså det høyeste punktet i spillet, og det var høøøøøøøøøøøyt! :D

Vil anbefale absolutt alle som har vurdert AC, til å kjøpe det. Er litt rusk og skjit som ødelegger noe for opplevelsen, men det er heldigvis ubetydelig i forhold til helheten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

For å si det slik, jeg har bestilt 4 spill i den siste tiden fra absoluttspill.no

4/4 ganger har jeg fått det en dag før release.

Det er sykt bra, hvertfall for meg som omtrent ligger våken dagen før.

Dette gjelder heldigvis bare spill som jeg har syk stor forventning til da.

Halo3

Assassins Creed

Orange Box

Cod 4

Alle en dag før.

Så det er måten å gjøre det på!

Tilbake til spillet:

Når man har gjort alle de små oppgavene i byen så er det faktisk ikke så mye å gjøre, men gøy er det alikevel av en eller annen grunn... Bare den deilige følelsen av å løpe gjennom gatene og sprette på takene <3

Lenke til kommentar

Han ble ikke drept nei, "I gave you the illusion of death", han ble altså stukket med en kniv, mest sannsynlig dynket i gift. Han ble nedgradert og hånliggjort fordi han ikke fullførte oppdraget sitt, fordi han opptrete uaktsomhet og svært arrogant.

Edit: Legger ikke dette i spoiler, er tross alt en del av introen.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...