Skogslik Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er 18 års på det ja. Har aldri blitt stoppet på grunn av noe sont eg. men handler mest på nett da Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Er det 18 års grense, så burde du vel ikke få kjøpt det noen plass. Ingen grunn til å klage på Eb, det er spaceworld som tabber seg ut her. Edit: er det ikke lovpålagt, så er eg enig. Endret 15. november 2007 av johnohod Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nei, aldersgrense på spill er ikke lovbestemt Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tilbake til spillet: Eg har tatt hånd om mål nr.1. Men eg er redd for at eg allerede har sett/prøvd det meste som spillet har å by på. Dere som har komt litt lenger, skjer det noe nytt etterkvart? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vis ikke ligger i postkassa til jeg kommer hjem i morgen blir jeg forbanna Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tilbake til spillet: Eg har tatt hånd om mål nr.1. Men eg er redd for at eg allerede har sett/prøvd det meste som spillet har å by på. Dere som har komt litt lenger, skjer det noe nytt etterkvart? Nye våpen, nye ferdigheter (pickpocket, tacle, throwingknives) Men ja, det er ikke såå mye man faktisk må gjøre. Jeg er bare på nr2, men merker at man stadig får flere ting man kan gjøre :] Trur man blir bedre til å klatre etterhvert også. Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tilbake til spillet: Eg har tatt hånd om mål nr.1. Men eg er redd for at eg allerede har sett/prøvd det meste som spillet har å by på. Dere som har komt litt lenger, skjer det noe nytt etterkvart? Nye våpen, nye ferdigheter (pickpocket, tacle, throwingknives) Men ja, det er ikke såå mye man faktisk må gjøre. Jeg er bare på nr2, men merker at man stadig får flere ting man kan gjøre :] Trur man blir bedre til å klatre etterhvert også. Ja har lest man får nye gloves.. som gjør at man får bedre tak og det kan dermed være lengre avstand fra hver ting du klatere på (litt dårlig fortalt) Noe i den duren.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gloves.. grip.. distance... got it! Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Gloves.. grip.. distance... got it! Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ser noen her inne sier at releasen er idag , men er den ikke imorgen for Europa ? Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ser noen her inne sier at releasen er idag , men er den ikke imorgen for Europa ? Er den 15.Nov trodde jeg... Altså idag? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er i dag ja, fikk mitt i går eg da Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er i dag ja, fikk mitt i går eg da Heldiggris Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Må vel dra nedover til Spaceworld da Enda en god grunn til å utsette eksamenslesingen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvor mange releasedager opererer vi egentlig med i Norge? Trodde det var 1, eller 2, jeg?! Ratchet & Clank hadde i går, den 14., og Assassin's Creed skulle ha i dag? Og Super Mario Galaxy har i morgen.. hmm.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hoho, makan til kult spill. Fant endelig katedralen i Acre, altså det høyeste punktet i spillet, og det var høøøøøøøøøøøyt! Vil anbefale absolutt alle som har vurdert AC, til å kjøpe det. Er litt rusk og skjit som ødelegger noe for opplevelsen, men det er heldigvis ubetydelig i forhold til helheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 For å si det slik, jeg har bestilt 4 spill i den siste tiden fra absoluttspill.no 4/4 ganger har jeg fått det en dag før release. Det er sykt bra, hvertfall for meg som omtrent ligger våken dagen før. Dette gjelder heldigvis bare spill som jeg har syk stor forventning til da. Halo3 Assassins Creed Orange Box Cod 4 Alle en dag før. Så det er måten å gjøre det på! Tilbake til spillet: Når man har gjort alle de små oppgavene i byen så er det faktisk ikke så mye å gjøre, men gøy er det alikevel av en eller annen grunn... Bare den deilige følelsen av å løpe gjennom gatene og sprette på takene <3 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Et par spørsmål her:p Si meg en ting; Ble ikke Altair drept av han gamle mannen? Og hvorfor ble alle så sure på han, hva gjorde han galt? Fikk ikke dette med meg av en eller annen grunn Endret 15. november 2007 av Kentinho Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Han ble ikke drept nei, "I gave you the illusion of death", han ble altså stukket med en kniv, mest sannsynlig dynket i gift. Han ble nedgradert og hånliggjort fordi han ikke fullførte oppdraget sitt, fordi han opptrete uaktsomhet og svært arrogant. Edit: Legger ikke dette i spoiler, er tross alt en del av introen. Endret 15. november 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ikke for å være frekk; men hadde jeg lest det uten å ha prøvd spillet, hadde jeg blitt småsur ;D Spoiler ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå