Akrabra Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 faen, mente 15. sorry:p Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Mitt ble rapportert klar til sending kl 10 i dag tidlig fra AS,går da ut i fra at det ble sendt ila. dagen,nå er resten opp til posten. Fikk tross alt COD4 dagen etter bestilling. Blir utrolig skuffet hvis jeg ikke får det i morgen,forventningene er skyhøye nå!:D Endret 14. november 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
Slu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 EB games er dritbra - så, de fleste EB games får det i morra? De er billige òg. <3 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg spør her også; Kan noen av dere som har gjort unna starten på spillet legge meg til på MSN? Jeg skjønner ikke greia helt [email protected] Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Til dere som sliter med å stjele kastekniver: se etter bøller i skinnklær (feit fyr med "ammobelte" - bare at det er kniver istedet for patroner ) Har nå drept nummer fire, og har enda ikke gått lei Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Men er spillet like repentetivt som de verste kritikerne skal ha det til? Hvis det er akkurat det samme opp og opp igjen kan man jo fort gå lei. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Om du føler deg lei, kan du jo bare nyte free roam i en evighet til du har lyst å forstette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg storkoser meg. Brukt like lang tid på å drepe 2 stk, som folk kunne ha rundet halve spillet på! :] Fått en del achievements osv. Det verste er flaggene.. Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har spora pakken min.. Og det står den ennå er i drammen.. eller, at den er sist sett der :S 13.11.07 19.47 INNLEVERT POSTTERMINAL 3007 DRAMMEN 13.11.07 13.05 INNLEVERT POSTKONTOR 3603 KONGSBERG Men nå er det jo 15.11.07 :S Bor i stavanger så da er det jo litt langt men de har hatt 1 hel dag på seg :S Vil helst ha spillet til helga !! Er litt nærvøs skjønner dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bestilt fra hvor? Du bør få den i dag om den er sendt for såpass lang tid siden! Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bestilt fra hvor?Du bør få den i dag om den er sendt for såpass lang tid siden! Sendt fra Absoluttspill på mandag så jeg trodde jeg skulle få det idag Er limited edition og den er sendt som postoppkrav.. er det derfor det tar litt tid? :S Btw, hvor mange achievements har du fått da? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Til dere som sliter med å stjele kastekniver: se etter bøller i skinnklær (feit fyr med "ammobelte" - bare at det er kniver istedet for patroner ) Har nå drept nummer fire, og har enda ikke gått lei Eller pickpocket han så slipper du å grise til "kjolen" din Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hehe ikke så mange evvan. Men funnet en del flags og "drept 100 guards uten å dø"-achivement. Jeg STORkoser meg og kan ikke vente på å komme hjem når denne timen med markedsføring er ferdig, for å spele ;D Lenke til kommentar
evvan Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hehe ikke så mange evvan.Men funnet en del flags og "drept 100 guards uten å dø"-achivement. Jeg STORkoser meg og kan ikke vente på å komme hjem når denne timen med markedsføring er ferdig, for å spele ;D Er jo nice det da Gleder meg til å "cruise" rundt i byen og lete etter flag osv Blir bra det, håper bare jeg får spillet før helga, hadde vært kjekt å nerde hele helga 15.11.07 10.54 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4068 STAVANGER 13.11.07 19.47 INNLEVERT POSTTERMINAL 3007 DRAMMEN 13.11.07 13.05 INNLEVERT POSTKONTOR 3603 KONGSBERG yay stavanger Lenke til kommentar
espenao Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har Gamer.no omtalt spillet allerede? Venter spent på deres anmeldelse... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 da har eg drept 3 eller to..ikkje sikker.. har vært i alle 3 byene... fikk spillet i går frå AS btw.. det som eg syntes ikkje var så bra er att du får ikkje utforske heile byene med ein gang...du er avkutta til ein liten del. eg veit ikje om du må gjere meir oppdrag eller noko...har prøvd og klatra opp i utsikts punkt men eg trur ikkje det åpnar meir område...ellers var alt heilt fantastisk..mange sier kampene blir repetitive..men når animasjonene og døds scenene er såå heftige så gjer det ingenting...og å hive seg frå hustak te hustak er ein evig klassiker.. om ikkje det beste spillet eg har spilt så er det vertfall top 3... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Bare spilt ca en time. Helt utrolig elsk sålangt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ..og DER har jeg skrevet ut henteseddel til Limited Edition / Xbox 360! Nå må bare denne jævla jobben ta slutt snart!! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Da hadde jeg skaffet mitt eksemplar til ps3. Var en nybegynner jente på EB games, hun forbød meg å kjøpe det da jeg er 16år... Kunne ikke vært mer irritert, men heldigvis hadde jeg allerede betalt for det, så jeg tok tilbake penga, stakk opp på spaceworl i etasjen over, og der sa de bare " enjoy! "... Da handlet jeg ikke på EB i Bergen mer... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det 18-års grense på spillet? Nå er jeg 29, og når jeg var på den alderen at aldersgrenser på spill kunne berøre meg some way or another, så var det ingen som brydde seg.. ikke på den tiden! Nesten så jeg lurer på om de fantes; aldersgrensene, altså.. Godt du fikk spillet! Jenta burde blitt bitch-slap'et! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå