Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drept nr 2 i rekken nå, har kost meg veldig mye med bare å løpe som en tulling :)

--

Noen som vet hvordan man får "påfyll" av kastekniver? Skal sies at jeg ikke har prøvd å finne det ut enda, fikk de nettopp.

Hvis jeg ikke har lest feil så må du stjele kastekniver fra folk i byen. Altså gå rundt å pickpocke folk.

Lenke til kommentar
Drept nr 2 i rekken nå, har kost meg veldig mye med bare å løpe som en tulling :)

--

Noen som vet hvordan man får "påfyll" av kastekniver? Skal sies at jeg ikke har prøvd å finne det ut enda, fikk de nettopp.

Hvis jeg ikke har lest feil så må du stjele kastekniver fra folk i byen. Altså gå rundt å pickpocke folk.

Det er riktig !!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk bryr seg så veldig om reviews. Så langt i min tid som gamer (10+ år) har jeg aldri brydd meg om reviews. I starten fordi jeg var liten gutt, men jeg har lest flere omtaler av spill som har fått mye dårligere enn fortjent og omvendt.

Uansett har jo AC fått veldig forskjellig karakter av mange alt fra 9/10, 6/6 til 7/10 osv. Spillanmeldere er jo tross alt bare vanlige mennesker, men de blir styrt endel av hva de forventer at folk skal like. Gir de en god omtale som passer til det publikum allerede mener så er det bra og de får respekt som en seriøs spillanmelder.

Jeg kan ikke beskrive hvor skuffa jeg ble i dag da jeg kom hjem og postkassa var tom!, i alle fall tom for Assassin's Creed. Hele settingen og det faktum at man kan klatre over alt er en drøm som går i oppfyllelse. Jeg har alltid ønsket å klatre opp på vegger og tak for å se meg rundt om i et spill, gå dit ingen andre kommer etter pluss at de deilige freerunning animasjonen som er i dette spillet ser jo sjukt bra ut. Jeg elsker spill der jeg kan gjøre hva jeg vil stort sett for så å gå tilbake til å gjøre oppdrag for å komme videre i historien. Det jeg er mest lei av når det gjelder spill er begrensningen som følger med level design.

Endret av Kvass
Lenke til kommentar

--

Det er riktig !!

Riktig, ja, men hvem? :p Jeg har drept tre ofre nå, og jeg aner ikke hvem jeg skal gå etter når jeg skal hamstre kniver. Soldatene?

-- Og ja, jeg fikk det i dag :D Nydelig spill!

Lenke til kommentar

--

Det er riktig !!

Riktig, ja, men hvem? :p Jeg har drept tre ofre nå, og jeg aner ikke hvem jeg skal gå etter når jeg skal hamstre kniver. Soldatene?

-- Og ja, jeg fikk det i dag :D Nydelig spill!

Det er jeg ikke sikker på, men det er sikkert noen spesiele folk!

Lenke til kommentar

Jeg gjentar:

Hmmm. Når kommer det i butikkhyllene? Noen spill pleier å komme noen dager før den offisielle datoen, gjelder det også Assassin's Creed? Kanskje EB games har det nå? De er virkelig gode på å skaffe spill rimelig raskt. :)

Lenke til kommentar

Reviews har den fordelen (og ulempen) at de styrer forventingene. Det er ikke ofte jeg har følt at det å kjøpe et spill som ranker over 9 på gamerankings har vært en fiasko, så lenge det er i sjanger jeg liker. Jeg hadde f.eks aldri kjøpt ICO hadde det ikke vært for at dette fikk så enormt gode reviews (uten å selge særlig mye) dette står fortsatt som noe av den beste spilloplevelsen jeg har hatt.

Faktisk har de litt "dårlige" reviewene fra IGN++ justert forventingene mine til AC litt ned og det tror jeg bare er bra.

Og ja, jeg har enda ikke fått spillet ellers hadde jeg aldri giddi å skrive dette... Give me strength...

Det kommer i morgen!

Endret av johnami599
Lenke til kommentar
Jeg gjentar:

Hmmm. Når kommer det i butikkhyllene? Noen spill pleier å komme noen dager før den offisielle datoen, gjelder det også Assassin's Creed? Kanskje EB games har det nå? De er virkelig gode på å skaffe spill rimelig raskt. :)

release er imorra 16 november i europa.. halleluja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...