espenao Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har Gamer.no omtalt spillet? Noen som vet om butikker i Oslo som har begynt å selge det (allerede)? Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan har dere fått spillet allerede? Lenke til kommentar
espenao Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Hvordan har dere fått spillet allerede? De fleste har forhåndsbestilt på Absoluttspill.no. De begynte å sende ut på mandag (AFAIK). Endret 14. november 2007 av espenao Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Bestilte spillet fra absoluttspill forrige uke men har ikke fått noen melding om at den er levert/sendt. Har ikke noe hastverk da jeg har The Simpsons Game, Lair og Ratchet & Clank som skal testes. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 IGN har moddet litt på reviewen sin, nå er sier den: The current review contains this: "These big open worlds, which are fully interactive, do come at a cost. There is considerable texture pop-in and occasional framerate hiccups. None of this deters from the gameplay though, so it is forgivable." Så nå sier de ikke noe om frameraten til Ps3 spesielt.... Tror Gamespot hadde et poeng, muligens, gleder meg til å prøve det til ps3... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det fastsatt dato for når det kommer til PC eller er det fremdeles bare satt første kvartal 2008? Gleder meg sinsykt mye til det kommer til PC ser ufattelig rått ut, er det noen spillbar demo tilgjenngelig eller skal de bare kjøre på å få ut spillet fortest mulig? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg skal hente spillet på butikken i morgen etter skolen, gleder meg syyykt Lenke til kommentar
drz Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva er egentlig grunnen til at de venter så lenge mellom konsollutgaven og pc utgaven ? Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mange har i dag både konsoll og pc, de ønsker at de fleste kjøper seg konsollen og kanskje i tillegg pc utgaven.... Det eneste som er litt dumt av de er å gå ut med at de kjører pc i tillegg, de skulle gjort som gears of war ventet til xbox utgaven hadde solgt noen mnd, så kommet med at det kommer pc utgave.... Som oftest en økonomisk grunn for alle strategiske trekk som dette Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 De har vel satt de fleste ressursene på konsollene,så pc utgaven er vel ikke ferdigutviklet ennå. Det jeg er spent på er hva slags maskin man må ha for å kjøre AC. Det ser jo vanvittig bra utviklet ut i forhold til grafikk. Forøvrig får jeg AC i morgen!:D. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mitt låg post-kassen i dag collectors Edition, og den var helt rå! Absoluttspill er bare best. Skal tetse det litt senere! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 http://www.gametrailers.com/player/27616.html Vet ikke om videoen er postet fra før, men nice Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så veldig bra ut,men jeg likte ikke helt den blend funksjonen hvor man drepte en vakt rett foran øynene på en annen for så å bruke blend. Akkurat som man ble helt usynlig.. Håper ikke den funker over alt da..kan jo da bare vandre rett inn til en templar uten å bli stanset. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Stusset litt over det jeg ogm spessielt når det var bare 2 vakter der og han drepte den ene uten å bli opptaget Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Attpåtil stod han RETT foran den andre vakta..Blir litt teit hvis man kan blende slik i alle situasjoner. Drepe en kar med masse vakter rundt seg og så bare blende og vandre rett ut.. Endret 14. november 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Comparison Her er 360 og ps3 stillt opp mot hverandre... Litt irriterende at selve filmen hakker litt innimellom, sånn at begge versjonene ser ut til å ha framedrops, må nesten se med egne øyne på tven hvordan de er... Endret 14. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fikk mitt i posten idag,har ikke fått testet det enda da jeg må jobbe.Absoluttspill.no sendte meg collectors edition,noe som var hyggelig siden jeg hadde bestillt den vanlige utgaven.jippi! Lenke til kommentar
kinag Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva er det med folk som klager over reviews hele tiden? En review er en persons mening, ikke din egen. Dere er vel ingen dokker? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Blæ, AS sendte de i går men jeg fikk det ikke dag, noe som var veldig merkelig Endret 14. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
barin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 liten happy info... Spaceworld på Paleet på karl johan i Oslo selger assasins creed i dag kjøpte det der i sta og sitter og spiller det nå, KONGESPILL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå