Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd

Anbefalte innlegg

PC vil nok bli den beste av de, tenker litt på kontrollene også som vil bli bedre med mus. Ellers ville jeg valgt PS3 utgaven.

9277627[/snapback]

Trur ikke PC Versonen blir den beste! Det er nok vanskeligere å bruke Mus og Tastatur enn Kontrollen til PS3 eller Xbox. Grafikken blir nok langt bedre på PS3 og Xbox360.

Noen som vet om collectors edition er en metallboks med spillet og ekstra snacks?

9282020[/snapback]

assassins-creed-collectors-edition-box-set.jpg

Pris: 700-800 kroner

Dato?? Når kommer den?? Kan man få kjøpt den i vanlig spill butikk? EBGAMES..

Det følger med en tinnboks, en figur av Altair, masse filmer om hvordan spillet ble lagd, mini strategi guide og noen Penny Arcade comics.

Hva er Penny Arcade comics?? Spillet følger vel med?? [Løst] Følger ikke med

9297836[/snapback]

hva faen? så klart spillet følger med! Hvor har du ifra at det ikke følger med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PC vil nok bli den beste av de, tenker litt på kontrollene også som vil bli bedre med mus. Ellers ville jeg valgt PS3 utgaven.

9277627[/snapback]

Haha. Et tredjepersonsspill som Assassin's Creed, bedre med mus og tastatur enn med en håndkontroll? Hvor mange her kan med hånda på hjertet si at de er enige med Avean? Selvfølgelig blir det bedre på konsoll, med Left og Right Joystick pluss skulderknappene og triggerne, blir opplevelsen helt sinnsyk. Med mus og tastatur foran en PCskjerm.. nei, jeg tror ikke det. FPS på PC, TP-spill på konsoll. :)

Lenke til kommentar
Spillet følger vel med??

9297836[/snapback]

Nei spillet må du kjøpe utenom. :roll:

9297900[/snapback]

9277627[/snapback]

Trur ikke PC Versonen blir den beste! Det er nok vanskeligere å bruke Mus og Tastatur enn Kontrollen til PS3 eller Xbox. Grafikken blir nok langt bedre på PS3 og Xbox360.

Noen som vet om collectors edition er en metallboks med spillet og ekstra snacks?

9282020[/snapback]

assassins-creed-collectors-edition-box-set.jpg

Pris: 700-800 kroner

Dato?? Når kommer den?? Kan man få kjøpt den i vanlig spill butikk? EBGAMES..

Det følger med en tinnboks, en figur av Altair, masse filmer om hvordan spillet ble lagd, mini strategi guide og noen Penny Arcade comics.

Hva er Penny Arcade comics?? Spillet følger vel med?? [Løst] Følger ikke med

9297836[/snapback]

hva faen? så klart spillet følger med! Hvor har du ifra at det ikke følger med?

9298581[/snapback]

^^

Lenke til kommentar

9277627[/snapback]

Haha. Et tredjepersonsspill som Assassin's Creed, bedre med mus og tastatur enn med en håndkontroll? Hvor mange her kan med hånda på hjertet si at de er enige med Avean? Selvfølgelig blir det bedre på konsoll, med Left og Right Joystick pluss skulderknappene og triggerne, blir opplevelsen helt sinnsyk. Med mus og tastatur foran en PCskjerm.. nei, jeg tror ikke det. FPS på PC, TP-spill på konsoll. :)

9298604[/snapback]

Vel håper Jayde blir ferdig med multiplayer så får jeg vise deg hvorfor det er best på PC :) Mens du bruker 5 sekund på å snu deg og sikte deg inn på meg så gjør jeg det samme bare på 0.2 sekund med dødelig presisjon ;)

Og tviler grafikken blir bedre på konsoll når jeg kan ta ibruk 8800GTX og Vista 64 ;) Kan være vi får en ræva port vet ikke men etter alt å skjønne burde det være bedre på PC. Kan jo også force anti-aliasing langt lengre hvis jeg vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...