thomassit0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hmm.. Har så groteskt lyst på dette, tror dere det er noen vits å prøve lykken hos Expert ? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvorfor ikke? De tar vel inn spill akkurat som alle andre butikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Her jeg bor så er expert det dyreste av det dyre hvertfall. Kan være de har det for 499, men forundrer meg ikke med 599. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vil nok være lik pris på spillet uannsett hvor du går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ok? Da jeg skulle ha halo3 så kostet det 399 på elkjøp og 599 på expert? Dirt kosta 499 på elkjøp og 599 på expert. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Sorry for at jeg maser litt om meg og mitt her, men.. Nå er følgende oppdatert; 14.11.07 10.07 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO Da kommer den til postkontoret i dag, ikke sant? Og jeg kan ta med sporingsnummeret (eventuelt) og hente pakken? .. i dag? EDIT: Har jo faen meg søtti å trykke F5 hvert 17. sekund, eller noe her.. Endret 14. november 2007 av Bone Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er usikker, men hadde det vært meg så ville jeg dradd å sjekket så fort som du får tid. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ingen vits i å hoppe ut av stolen helt enda Bone, for før pakken er registrert ankommet ditt postkontor er det lite du kan gjøre. Enten rekker du sorteringen og at den kommer med bilen til ditt kontor i dag eller ikke. At den kom nokså tidlig tyder på at du har flaks i dag, men vent noen timer til å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er usikker, men hadde det vært meg så ville jeg dradd å sjekket så fort som du får tid. Herregud, du svarer jo bare i hytt og pine uten peiling. Du kan normalt sett ikke gå på et postkontor og spør etter en pakke uten å ha den stygge lappen som kommer i postkassa, hvis det er en stor pakke. Somregel så får du den lappen i posten SAMME dag som pakken kommer på postkontoret. Jeg har ringt posten før og forhørt meg om dette. De sa man kan IKKE bare gå på postkontoret og sjekke om det var kommet noen pakke uten å ha lapp :] GRRRRRR Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er usikker, men hadde det vært meg så ville jeg dradd å sjekket så fort som du får tid. Herregud, du svarer jo bare i hytt og pine uten peiling. Du kan normalt sett ikke gå på et postkontor og spør etter en pakke uten å ha den stygge lappen som kommer i postkassa, hvis det er en stor pakke. Somregel så får du den lappen i posten SAMME dag som pakken kommer på postkontoret. Jeg har ringt posten før og forhørt meg om dette. De sa man kan IKKE bare gå på postkontoret og sjekke om det var kommet noen pakke uten å ha lapp :] GRRRRRR Litt usikker på hav du mener, men akkurat her snakker du uten peiling.. Så lenge du har sendingsnummeret på pakken er det samme om du har dette på en serviett eller postens hentelapp så lenge han bak disken ser nummeret og kan finne pakken. Husker du det i hodet funker nok det også. Her er det enten snakk om forhåndsbetalt vare som bare leveres ut ved legitimasjon eller så må fyren betale en viss sum og de pleier da ikek trenge legitimasjonen. Men du må ikke sitte hjemme og vente på lappen fra posten før du kan gå på postkontoret;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vel jeg ringte posten senest forrige uke da jeg også hadde sporingsnummer men ingen lapp i postkassen. Da fikk jeg streng beskjed om å vente på lappen. Så det er vel kanskje forskjellig fra sted til sted. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har hentet ut stort og smått til både meg selv og jobben med kun nummer og har aldri fått så mye som en lunken tone. Alle har sagt vent litt bare og gått for å hente pakken. Smilt når jeg gikk gjorde de også, så kan virkelig ikke plage de så mye. Du har sikkert kommet til en litt grå kontorrotte som har lest grunnregler for postansatte eller noe i den duren og tar ting litt vel bokstavelig. Har du nummer og legitimasjon er det ikke noe problem! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jess, men da er det forskjellig fra sted til sted. Noen ganger kommer til og med pakker til butikker og greier, som har posthyller. Så ikke vet jeg, men jeg fikk ikke engang hente tv'en min da den var der :/ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kanskje.. men, jeg vet det går hos meg.. Jeg tror at de OFFISIELT går og sier at man "ikke kan", fordi det er mer tungvindt; ofte folk som skriver feil, osv.. det er best med de lappene som er korrekte og standard.. raskere kundebehandling.. Men, at det GÅR BRA å gjøre det på den andre måten allikevel.. archongamer: Kommer til å hoppe i stolen i 6 timer til! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Håper mitt ligger i post-kassen når eg kommer hjem fra skulen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Kjipt postkontor du har da. En gang jeg husker selv jeg var litt nervøs for hva de ville si var når jeg bygde siste pc-en og kom bort der med 11 pakkenummer skrvet ned på et A4 ark. hehe. Damen spurte om jeg ventet på viktige deler og smilte lurt, og da jeg sa det var den nye pc-en min sa hun at jeg langt fra var den første utålmodige sjelen som kom med slike lapper. Nå bor vel både jeg og Bone her i Oslo etter hva jeg skjønner og her er det lite av post i butikk, så regner med han får ut spillet sitt uten mer problemer. Nå må det bare komme seg de få kilometerne fra Oslo S Endret 14. november 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jess, men da får jeg vel bare prøve meg neste gang :] Takk for tipset ;] Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Men så er det jo sånn at så lenge du har sporingsnummeret på pakken din kan du gå på nettet til posten å printe ut hentelappen selv i steden for å vente på at det kommer i postkassen. Når det det gjelder om man kan hente lappen med sporingsnummer eller ikke kommer det an på sted og tid. Men man må ikke vente på hentelappen sånn at den kommer i posten bare print den ut fra posten sin side. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Utrolig at et spill kan ha et så bra utgangspunkt for så å styrte så totalt som jeg føler AC gjorde. Mildt sagt skuffende, sånn kan det gå når man blir dratt med på hype bølgen, man faller langt. Hva var galt med spillet? Jeg er kommet omtrent halvveis nå, og jeg kjenner meg ikke igjen i noen av de negative omtalene spillene har fått, men er veldig i takt med de som har lovprist spillet. Historien er fantastisk bra. Hittil. Det er fremdeles et s p i l l, slik at det at AI ikke alltid er like smart er tydeligvis ikke til å unngå, men å trekke det så langt som enkelte har gjort synes jeg er å overdrive. Stort sett er AI på nivå eller bedre enn det meste annet. Spillbarheten er utrolig bra, og man føler seg nesten litt uovervinnelig der man hopper fra tak til tak, men den følelsen forsvinner fort når en blir omringet av 4-5 vakter som hogger løs på en. Grafikken er det beste jeg har sett (på konsoll, får nevnes, siden Crysis var pent) totalt sett, hvis man kombinerer det tekniske med det kunstneriske. Se bare på animasjonene på Altair når han klatrer oppover en vegg, hvor hodet beveger seg for å se hvor hendene skal finne feste neste gang. Unbeliveable. Må spille mer, jeg er glad jeg har fri denne uken! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det skal ikke være forskjellig fra postkontor til postkontor, så enkelt er det. Alt de trenger for å utlevere pakken er et sporingsnummer, punktum. Så lar vi det ligge, tråden har så og si kun vært off-topic de siste 2 sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå