Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Haha trodde faktisk ikke folk hørte på spillanmeldere. Oblivion f.eks ble jo elsket av alle mulige spillanmeldere og fikk enormt gode reviews med høy score, men jeg syntes ikke det var et spesielt engasjerende spill. Riktignok kjempegrafikk, men AI og kampsystemet var jo lusent til de grader. Har ofte opplevd at spill som har fått dårlige scores er de spilla jeg ender opp med å spille enormt mye. Jeg syntes spillet er enormt pent og jeg gleder meg virkelig til å få prøve det. At det skal være en enormt fengende historie har aldri vært et tema for meg når det gjelder dette spillet, det er free running biten og slosscenene som virker fengende for meg for ikke å nevne omgivelsene. Personlig tror jeg det er en kandidat til GOTY, men det kan bli problemer med tanke på at halo 3(et lite imponerende spill) blandt andre ikke så imponerende spill har en enorm fanskare som støtter dem i tykt og tynt.

Og for å snakke om AI så er ikke den så enormt mye bedre i de fleste andre spill jeg har spillt. F.eks samtlige fps spill(inklusive Crysis og COD4) har en relativt lusen AI og øker man vanskelighetsgraden vil det bare si at man tåler mye mindre og at fienden stort sett vet hvor man er til en hver tid.

 

Fikk mail av AS om at collector's edition av spillet er blitt sendt og jeg håper at det kommer i morra. Syntes at man får veldig mye ekstra for de 20 kronene det er i forskjell på vanlig edition og collector's edition. *krysser fingrene* og håper at jeg får det i morra!

 

Edit: legg merke til den massive bruken av ordet enormt

Endret av Kvass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forferdelig AI, svært repeterende gameplay, småbugs, svakt kampsystem og skuffende slutt er bare noen av punktene. Den jævla tvisten i historien er helt latterlig dårlig.. Bortkastet spilletid! Uten å spoile mye spiller man ikke bare som Altair.

Hvise ting kan du legge i spoler text da.

 

Og når det kommer til historie osv.. kommer det meste an på øyet som ser. Kjedeligt hvis alle skullle være enige. En av tingene jeg synes er bra er at Ubisoft og dette spillet er at de har prøvd seg på noe nytt og prøver å forandre den standart måte å spille spill på. Og om dette spillet ikke skulle bli det beste akkurat nå så kan det fikse på sånt til neste gang. Er ikke ofte ting som prøver seg på nye ting blir top ved første forsøk. Jeg tror uansett jeg kommer til å bli fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Forferdelig AI, svært repeterende gameplay, småbugs, svakt kampsystem og skuffende slutt er bare noen av punktene. Den jævla tvisten i historien er helt latterlig dårlig.. Bortkastet spilletid! Uten å spoile mye spiller man ikke bare som Altair.

Smaken er som baken eller hva? Kan være andre liker spillet, ikke vet jeg, jeg har ikke spilt det...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tror jeg skal holde meg unna slike tråder før jeg har fått spilt ferdig spillet. Er skikkelig unødenvendig å poste spoilere.

 

Dette gjelder ikke bare denne tråden, men spill generelt.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Greier ikke å få meg selv til å stole på IGN sin omtale. Det ser ut som 4.3-materiale, men får allikevel 7.7? Uansett kommer jeg til å kjøpe spillet, blir for dumt å la seg skremme av et par omtaler. Samtidig har da AC fått strålende kritikk mange andre steder.

Lenke til kommentar

Fin anmeldelse fra IGN, blir alltid litt skeptisk når et spill kun får toppkarakter, bare fordi det er utrolig store forventninger ol (Halo 3, host kremt). Skal likevel ha spillet, ble forelsket første gang jeg så det, og lite har forandret seg. Pakken ble sendt fra AS i går, så regner med det blir en lang kveld i kveld :)

Lenke til kommentar
"There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection. "

 

http://n4g.com/News-83221.aspx

 

:)

Lenke til kommentar

Okei, folkens.. dere som har kjennskap til leveringsrutiner og tider..

 

Har bestilt Limited Edition, så den får nok ikke plass i postkassa mi..

 

Men;

13.11.07 20.17 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S

 

Altså i går kveld.. jeg bor i Oslo..

 

Får jeg den i dag? Vil den ankomme mitt postkontor i dag, tror dere? (For, selvom jeg ikke får hentelappen, så kan jeg vel vise dem sporingsnummeret?)

 

 

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

Hvis du går inn på siden til posten og finner paken din med et sporingsnummeret kan du skrive ut hetelappen i steden for å få den i posten. Noen post kontor er veldig strenge på at du skal ha hente lapen når du henter en pakke. Ikke alle postkontor som er så strenge da.

Endret av ialu
Lenke til kommentar
Hvis du går inn på siden til posten og finner paken din med et sporingsnummeret kan du skrive ut hetelappen i steden for å få den i posten. Noen post kontor er veldig strenge på at du skal ha hente lapen når du henter en pakke. Ikke alle postkontor som er så strenge da.

 

Da kan du be de ta seg en bolle og huske på at de jobber i et serviceyrke:)

Det står ingen steder at hentelapp er nødvendig for å få ut pakken din, og skulle det være noen tvil har man jo legitimasjon.

Men sant at man kan skrive ut en hentelapp fra posten sine sider om man vil ha det;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
...bare fordi det er utrolig store forventninger ol (Halo 3, host kremt)....

 

Prøvd halo3 og testet om det er kjedelig et år etterpå, online?

Spilt gjennom det på nytt sammen med 3 venner? ;]

Jeg hatet halo2, men satte meg aldri ned med det online og coop.

Halo 3 fortjener å få det det fikk ;]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...