Gjest medlem-105082 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har merket det samme som deg ÜberNinja, står at det er blitt sendt, men har ikke fått noen mail om det. Jeg får ikke mail fra Gamezone når pakkene jeg bestiller er sendt. Takk for tilbakemelding fra dere begge Synes det er ganske dårlig at man ikke får bekreftelsesmail at bestillingen er sendt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ettersom pakken ble sendt i går, og kom ikke i dag, så regner jeg med, og håper virkelig at den kommer i morgen så jeg kan få spille noen timer før jobb på torsdag Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 IGN Review Ign video review! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 IGN er enig med meg at historien var teit. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Virket ikke som at IGN likte det i det heletatt. De anbefalte å leie spillet for en helg, de mener også at mange ikke gidder å runde spillet flere ganger, og at man kanskje ikke gidder å runde det i det heletatt. Delte meninger her ja. Vet ikke hvilke jeg skal tro enda. Får håpe at mange får spillet imorgen, slik at de kan komme med sine egne synspunkt. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Synes IGN virker litt arrogante bare for å være det. Alle andre reviews har jo elska spillet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Synes IGN virker litt arrogante bare for å være det. Alle andre reviews har jo elska spillet. Akurat som at det er noen som må slenge dritt/ være negative i visse sammenhenger. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 7.7 av IGN. Er de jeg stoler mest på, så ble skeptisk nå. Definitivt ikke noe toppspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Får man mail fra AS når ordrestatusen forandres? :S Det får man ja! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gleder meg til torsdag så utrolig mye. Så fort jeg er ferdig på jobb springer jeg å kjøper Assassin's Creed og HDMI kalbel Kommer til å bli en nydelig helg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Er nok en skuffelse dette ja: Eurogamer - 7/10 IGN - 7.7 1up - 7.0 Forferdelig AI, svært repeterende gameplay, småbugs, svakt kampsystem og skuffende slutt er ankepunktene. For all del et solid spill, men er nok langt fra noen GOTY-kandidat. Blir nok så jeg prioriterer 6-7 andre spill foran dette denne høsten. Endret 13. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Aldri brydd meg noe som helst om hva IGN har sagt om spill, så den reviewen ignorerer jeg fullstendig og forventer fremdeles at AC er et toppspill. Lenke til kommentar
evvan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg driter egentlig hva IGN og de andre Anmelderne mener... Bestemte meg om at dette må jeg ha første gang jeg så det Og siden det var de som hadde lagt Prince of persia serien... Og er blodfan av prince of persia (selv om warrior within var litt skuffende) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 om et par andmeldere gjir litt dårligere karakter, hav har nå det og si? eg kjøper ikje spill etter vilke karatkterer de får, eg kjøper dem som intreserer meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det ser absolutt ut som et spill jeg kunne tenke meg å plukke alle flaggene i og free-runne litt i når jeg kjeder meg. Etter at jeg har rundet det da! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det ser absolutt ut som et spill jeg kunne tenke meg å plukke alle flaggene i og free-runne litt i når jeg kjeder meg.Etter at jeg har rundet det da! Jeg skal spille litt inn i storyen, og så gå/klatre/freerunne en lang tur gjennom byen for å ta inn alt og virkelig se byen som den er og nyte spillet uten å rushe gjennom med en gang Lenke til kommentar
evvan Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 om et par andmeldere gjir litt dårligere karakter, hav har nå det og si?eg kjøper ikje spill etter vilke karatkterer de får, eg kjøper dem som intreserer meg. Enig Lenke til kommentar
Joker8 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har merket det samme som deg ÜberNinja, står at det er blitt sendt, men har ikke fått noen mail om det. Jeg får ikke mail fra Gamezone når pakkene jeg bestiller er sendt. Takk for tilbakemelding fra dere begge Synes det er ganske dårlig at man ikke får bekreftelsesmail at bestillingen er sendt. nei Gamezone bruker aldri og sende bekreftelse på mail, men det er da heller ikke nødvendig når man bare kan logge in på gamezone brukern og se om pakken er sendt;P .. ved sendinger der pakken er for stor til og sende som brevpost synes jeg godt de kunne ha sendt sporingsnummer på mail ja ; ) Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Gamespot Review for ps3, de gir det 9.0.... 9.0 til 360 også... Og her er det mest sjokkerende: PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. Endret 13. november 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Så Gametrailers anmeldelse. Ser flott ut, men de (store)småfeilene som han snakket om er bare ENORMT skuffende. Se anmeldelsen så vet dere hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå